آخرین اخبار

29. فروردين 1396 - 16:00   |   کد مطلب: 27980
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان گفت: افرادی که با باندبازی در ادغام سازمان‌ها پست گرفتند و مسائل پشت‌پرده و خیلی چیزهایی را که می‌دانم افشا خواهم کرد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، کامران گردان بعد از ظهر امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: مخالفت خود را با ادغام سازمان‌ها به شهردار اعلام می‌کنم، آیا شایسته‌سالاری در ادغام سازمان‌ها رعایت شده است.

وی با اعتراض به اجرای ادغام سازمان‌ها و عدم اقدام به موقع رئیس شورا در اعلام مخالفت اعضا، گفت: پیشنهاد رأی‌گیری من قبل از ادغام بوده و من مسائل پشت پرده و خیلی چیزهایی را که می‌دانم افشا خواهم کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: کسانی در شهرداری بودند و به آنها ظلم شده است؛ عده‌ای را که با باندبازی و آشنا‌بازی در ادغام سازمان‌ها پست گرفتند افشا می‌کنم و از کسی هم ترسی ندارم.

محمد تبریزی رئیس و اعضای کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه یادآور شد: شهرداری روزی در خصوص دفترچه قیمت منطقه‌ای و روزی در مورد دفترچه محاسبه عوارض، خنده خنده همه چیز را پیش می‌برد و اکنون هم برای جلوگیری از ادغام سازمان‌ها کاری نمی‌توان کرد.

علی رحیمی‌فر عضو شورای اسلامی شهر همدان خطاب به رئیس شورا با بیان اینکه اعتقاد به مخالفت با ادغام سازمان‌ها ندارید، افزود: من در مقابل قانون نمی‌ایستم اما شما به حرف خود اعتقاد ندارید و ناراحت هستم از اینکه رئیس شورا به موقع برای جلوگیری از ادغام سازمان‌ها اقدام نکرد.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: اولین بار با ادغام سازمان‌ها در شورا مخالفت کردیم و دومین بار از ترس اینکه استانداری گفته بود شورا را توبیخ می‌کنیم، باید حل اختلاف گذاشته شود موافقت کردیم.

نرگس نورالله‌زاده با بیان اینکه اشتباه این بود که با کلیات طرح ادغام سازمان‌ها موافقت شد، افزود: با بندهای مطرح شده و با استناد به موافقت با کلیات طرح را به وزارت کشور بردند و اگر غیر از این بود و می‌توانستیم از طریق دیوان محاسبات اقدام کنیم؛ اکنون موقع خوبی برای ابراز مخالفت با این موضوع نیست.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان