آخرین اخبار

4. ارديبهشت 1396 - 21:32   |   کد مطلب: 28088
قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در همدان گفت: ولايت نقطه قوت جمهوري اسلامي است كه دشمن آن را هدف قرار گرفته است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی زلفی‌گل عصر امروز در مراسم آغاز به کار ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان همدان اظهار کرد: فرماندهی ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی را یک شهید شاهد بر عهده گرفته است.

وی با بیان اینکه با تمام وجود و در کمال ادب تمام تلاش خود را خواهیم کرد، گفت: افتتاح این ستاد در این شب مبارک را به فال نیک می‌گیریم.

قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در همدان با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی نقاط قوت ما را هدف قرار داده‌اند، افزود: برخی اوقات دشمن می‌خواهد نقاط ضعف را هدف قرار دهد، گاهی هم تلاش می‌کند نقاط قوت را تبدیل به نقاط ضعف کند اما باید هوشیار باشیم و بدانیم نقاط قوت کاندیدای ما چیست تا از آنها دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه مهمترین نکته قوت کاندیدای ما ولایتمداری اوست، تاکید کرد: ولایت نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی است و تمام تلاش ما باید در راستای ارزش‌مداری، اخلاق‌مداری و ولایت‌مداری باشد.

زلفی‌گل با اشاره به اینکه اگر انقلاب ما مرز‌های جغرافیای را درنوردیده به خاطر قدرت نرم انقلاب اسلامی است، افزود: قدرت نرم یعنی جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف توانسته تاثیر جدی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در سلول‌های بنیادین، انرژی هسته‌ای، تولید علم و... موفق بوده است، یاد آور شد: قلب مسلمانان جهان با جمهوری اسلامی است.

قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در همدان با اشاره به اینکه باید از نظام و رهبری الگو بگیریم، بیان کرد: قدرت نرم رهبری فوق‌العاده است و ما هم باید از ایشان الگوبرداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم تبلیغ ما موثر باشد اول باید خود ما خوب باشیم تا مردم ما را قبول کنند، خاطرنشان کرد: هم اکنون عهد می‌بندیم با قدرت نرم، اخلاق خوب، رفتار اسلامی و انسانی، رعایت وجدان و انصاف عمل کنیم.

زلفی‌گل با تاکید بر اینکه اگر دیگران دست به هر کاری و تخریبی می‌زنند ما اجازه نداریم این‌گونه باشیم، افزود: برای وجدان، دین و تقوای خود عمل می‌کنیم و شک نکنید نجات در صدق است.

وی با اشاره به اینکه باید بسیجی عمل کنیم به این معنا که بزرگ و کوچک خود را بشناسیم، تصریح کرد: با تمام قدرت و تلاش حرکت می‌کنیم و خدا هم کمک خواهد کرد.

قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در همدان با تاکید بر اینکه باید سرمایه‌های نمادین خود را قدر بدانیم که حجت الاسلام رئیسی سرمایه نمادین نظام جمهوری اسلامی است، افزود: سرمایه‌های نمادین انسان‌هایی هستند که هرکجا قرار گیرند محور توسعه و ملجا امن جامعه می‌شوند و مردم به آنها اتکا می‌کنند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان