آخرین اخبار

8. ارديبهشت 1396 - 16:03   |   کد مطلب: 28150
واکنش مسئول ستاد انتخابات رئیسی در همدان به جابه جایی موضوع مناظره امروز؛
روحانی باید پاسخگوی مطالبات اقتصادی مردم باشد/معیشت مردم اولویت فراموش شده در مناظره اول
مسئول ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در استان همدان در واکنش به جا به جایی موضوع مناظره امروز از اقتصادی به اجتماعی گفت: اگر روحانی پاسخگوی مطالبات اقتصادی مردم نباشد خود همین موضوع دلیل بر ناتوانی تیم اقتصادی دولت است.

به گزارش خبرنگار رودآور، ستاد انتخابات کشور، ساعاتی قبل از برگزاری مناظره امروز، موضوع مناظره را از اجتماعی-اقتصادی به اجتماعی-فرهنگی تغییر داد. تغییراتی که با اما و اگرها و واکنش های مختلفی از سوی مسئولان ستادهای برخی نامزدها همراه شد و این شائبه ایجاد که آیا صدا و سیما در این باره منفعلانه عمل کرده است یا نه؟ و آیا این تغییرات بر اثر خواسته های چه کسانی بوده است، در حالی که موضوع اصلی مسئله اقتصاد است، مناظره و بحث در این رابطه را به روزهای بعد موکل کرده و نخستین مناظره را با محوریت اجتماعی ـ فرهنگی برگزار می کند.

در این باره «حاج میرزا سلگی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره به این جابه جایی موضوعات مناظره گفت: 
اگر دولت واقعاً این فشار را آورده باشد، امت حزب الله ما این انفعال را از صدا و سیما و هرکسی که سبب ساز آن بوده است نمی پذیرد.
وی اظهار کرد: موضوعات فرهنگی و اجتماعی بسیار مهم است، اما در حال حاضر عمده ترین مشکل جامعه ما مشکل معیشتی و اقتصادی است، مسئله ای که مقام معظم رهبری بیش از دو سال است که بر آن و موضوع اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال تأکید دارند و این مطلب نشان می دهد که موضوعات اقتصادی و معیشتی در اولویت های جامعه ما قرار دارد.
مسئول ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در استان همدان افزود: دشمن بعد از آن همه کارشکنی، جنگ و ایجاد مشکلات برای کشور، اکنون معیشت و اقتصاد مردم را هدف گرفته است و باید موضعات اقتصادی برای مردم شفاف سازی شود.
سلگی گفت: اگر روحانی پاسخگوی مطالبات اقتصادی مردم نباشد خود همین موضوع دلیل بر ناتوانی تیم اقتصادی دولت است. 
وی تأکید کرد: گرچه باید منتظر ماند و دید موضوعات مناظرات بعدی به چه شکلی پیش خواهد رفت، اما این را هم باید در نظر داشت که موضوع اقتصاد در کشور ما مورد تأکید و توجه مردم اس و مردم سوال دارند که چرا کارخانه های ما تعطیل شده است.
مسئول ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در استان همدان تصریح کرد: یکی از مشکلات جامعه بیکاری است که به دنبال تعطیل شدن کارخانه ها جدی تر شده و باید پاسخگو باشند که چرا درب کالاهای قاچاق باز است.
سلگی افزود: مردم نیازی به جستجو در بازار هم ندارند چرا که با اندک گذری متوجه می شوند بیش از 80 درصد منسوجات و پوشاکشان از خارج تهیه می شود، در حالی که تولیدکنندگان و کارگاه های خیاطی ما تعطیل شده اند.
زنگنه 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان