آخرین اخبار

10. ارديبهشت 1396 - 13:52   |   کد مطلب: 28189
رئیس ستاد انتخاباتي قالیباف در همدان گفت: بحث اصلاح‌طلبی و اصولگرایی کنار گذاشته شده و تمام هم و غم ما بر این است که وضعیت کنونی كشور تغيير يابد و مسير براي آرمان‌هاي انقلاب مهيا شود.

به گزارش رودآور به نقل از فارس از همدان، احسان اسدبیگی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در همدان با بیان اینکه ما معتقدیم با اقدام جهادی و روحیه انقلابی بسیاری از کارها شدنی است، اظهار کرد: همانطور که متوجه هستید وضعیت فعلی کشور مناسب نیست، قرار نبود بعد از گذشت سه دهه از انقلاب ما در چنین وضعیتی قرار گیریم.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه به علت ناکارآمدی و ضعف مدیریتی دستاوردهای انقلاب به دست فراموشی سپرده می‌شود، افزود: این مسئله زنگ خطری است که باید کاری برای آن کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در همدان خاطرنشان کرد: در راستای حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری فعالان عرصه جهاد و شهادت وارد عرصه انتخاباتی شدند تا مسائل و مفاهیم ارزشی و مفاهیمی که توسط حضرت امام(ره) تعریف شد، بازتعریف مجددی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه سعی ما بر این است بر اساس توان همه فعالان و انرژی نهفته تغییرات لازم را متناسب با تکلیف بر دوشمان انجام دهیم، اضافه کرد: بحث اصلاح‌طلبی و اصولگرایی کنار گذاشته شده و تمام هم و غم ما بر این است که نیازهایی که به عنوان انقلابی شناخته شده را بهبود بخشیده و وضعیت کنونی تغییر یابد.

اسدبیگی با تأکید بر اینکه در بخش برنامه‌ریزی همیشه باید وضعیت موجود و مطلوب را شناسایی کرد، افزود: شناسایی و برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و تکلیف ما نیز مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی علاوه بر جمنا در ستاد قالیباف نیز انجام شده است، گفت: امیدوارم به جایی برسیم که در شأن نیروهای انقلابی و مردم کشور باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در همدان ضمن قدردانی از زحمات علیمراد رستمی در حمایت از ستاد در جهت حمایت از کار و تلاش نیروهای مردمی و انقلابی و میزبانی برنامه اظهار کرد: بین ستاد آقایان رئیسی و قالیباف برای پیاده کردن آرمان‌های نظام یک وحدت وجود دارد.

وی حضور حاج‌میرزا سلگی در ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی را افتخار بزرگی دانست و گفت: مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات خود از این ایثارگر دفاع مقدس به نیکی یاد کرده‌اند که همین مایه مباهات است.

اسدبیگی با بیان اینکه دوشنبه 11 اردیبهشت ماه ساعت 16 ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف افتتاح می‌شود، گفت: امیدواریم در این روز شاهد حضور پرشور مردم انقلابی همدان در این ستاد باشیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان