آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1396 - 8:56   |   کد مطلب: 28286
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: روحانی به جای آن که بعد از چهار سال بیاید و کمی هم از عملکرد خود بگوید هنوز هم دولت قبلی را نقد بکند، بالاخره این مردم از نظر درک سیاسی شعور بالایی دارند و می پرسند چهار سال هم شما بودید چه اقداماتی انجام داده اید و برای رفاه مردم چه کرده اید؟!

«حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، در واکنش به برخی اظهارات روحانی در مناظره دوم، گفت: نزدیک به چهار سال است که ملت ایران هر روز زمانی که رییس جمهور، یا معاون اول و یا برخی از وزاریش صحبت می کنند، تنها انتقاد می شوند، آن هم انتقاد از دولت قبلی.

وی اظهار کرد:  مردم در این مناظرات انتظار دارند که دولت یازدهم بیید از دستاوردهای خود که در طول نزدیک به چهار سال انجام داده است حرف بزند، اینکه فعایت هایی را انجام داده و توانسته در این مدت چه میزان اشتغال ایجاد کرده است.

چشم و گوش مردم ما از آمار پر است

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: البته نه اینکه تنها آمار داده شود، چرا که چشم و گوش مردم ما از آمار پر است، از یک طرف عنوان می شود که رشد اقتصادی از منفی 6.8 به هشت درصد رسیده و تورم تک رقمی شده و آن هم به هشت درصد رسیده و از یک طرف ماشاهد این هستیم که بانک های ما در زمانی که تورم به این میزان رسیده، با سود بالای 25 درصد به صنعتگران و و تولیدگران وام می دهند.

گرانی در سفره مردم، خلاف آمارها را نشان می دهد

موسوی لاریگانی عنوان کرد: این آمار و ارقام برای مردم قابل قبول نیست، تورم هشت درصد آمار داده می شود ولی قیمت آن چه که در سفره مردم هست هر روز رو به افزایش است یعنی ما شاهد افزایش قیمت گوشت، مرغ، میوه، لبنایت و آن چه که نیاز روزمره مردم است، هتسیم و این گونه مورار برای مردم قابل قبول نیست.

مردم از روحانی توضیح عملکرد 4 ساله می خواهند

وی تأکید کرد: روحانی به جای آن که بعد از چهار سال بیاید و کمی هم از عملکرد خود بگوید هنوز هم دولت قبلی را نقد بکند، بالاخره این مردم از نظر درک سیاسی شعور بالایی دارند و می پرسند چهار سال هم شما بودید چه اقداماتی انجام داده اید و برای رفاه مردم چه کرده اید؟!

آیا روحانی رییس جمهور کشور دیگری بوده که مردم رفاه را نمی ببیند؟!/ رفا ایجاد شده روحانی نامریی است

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه گفت: در مناظره بحث بر این بود که برجام چه نتیجه ای برای این مردم داشت، برجامی که سر آن، این همه وعده و وعیده به مردم داده شد، برجامی که همه مسائل ما از جمله اشتغال جوانان و حتی آب آشامیدنی و آلودگی هوا هم به آن گره زده شد، مردم سوالشان این است که برجام چه نتیجه ای داشت؟ دولتی که زمانی به مردم وعده داده بود"ما آن قدر رفاه ایجاد می کنیم که مردم اصلاً نیاز به یارانه نداشته باشند"، این ها برای مردم سوال است که این رفاه کجاست آیا روحانی رییس جمهور کشور دیگری بوده است و رفاه را برای مردمان آن کشور ایجاد کرده یا رییس جمهور این کشور بوده اند و رفاه ایجاد شده نامرئی است و مردم نمی بییند.

روحانی اقتدار نظامی کشور را زیر سوال برد

موسوی لاریگانی همچنین عنوان کرد: متأسفانه آن چه که برای مردم، انقلابیون، دلسوختگان و خانواده معزز شهدا بسیار دردآور است این بود که روحانی اقتدار نظامی ایران را زیر سوال برد.

وی تصریح کرد: روحانی می گوید اوضاع و احوال نیروهای مسلح ما به 37 سال قبل بازگردد یعنی کشور ما تبدیل به روزهای اول جنگی شود که حتی تجهیزات ساده نظامی برای دفاع از ناموس خود را نداشتیم و در برابر عراقی که 38 کشور جهان از او حمایت می کرد ایستاد، سوال این است که آیا باید همان طور عمل کنیم تا هر کشوری که خواست به ملت ما تجاوز کند و راهش را باز گذاریم یا باید اجازه بدهیم که رژیم اشغالگر قدس ملت ما را تهدید کند و ما هیچ دفاعی ودفاع ازکیان و حیثت خودمان نداشته باشیم؟!

آیا می خواهند با 37 سال پیش بازگردیم و تجهیزات برای دفاع از خود نداشته باشیم؟

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: آیا اگر ما امروز این امکانات دفاعی نظامی را نداشتیم، شبیه به افغانستان، سوریه، عراق، بحرین و یمن نمی شدیم و ملت ما را با جنگ تحمیلی دیگری تحت فشار قرار نمی دادند، دشمن امروز از داشته های دفاعی نظامی ما به وحشت افتاده است.

روحانی اعدا می کند پیرو خط امام است اما کار دیگری انجام می دهد

موسوی لاریگانی گفت: در حالی که امام راحل(ه) فرمودند: اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، روحانی چطور ادعا می کند که از من از پیروان خط امام هستم اما می آید و می گوید که روی موشک مطالبی نوشتند که برجام بهم خورد؟

وی افزود: باید بدانیم برجام به دلیل بدعهدی های امریکا و دولت های غربی نقطه روشنی ندارد و همان گونه که مقام معظم رهبری از ابتدا فرمودند که من به بدعهدی امریکا و مذاکرات خوشبین نیستیم، آیا مگر نه این است که برجام از سوی دشمنان نظام اجرایی نمی شود و آنان هر روز ما را تحریم می کنند.

کاسبان واقعی برجام و تحریم ها، تعدای از وزرا و خانواده یشان هستند که قاچاق می کنند

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با امضای برجام دولت به منتقدان با عنوان کاسبان برجام یاد می کرد، در حالی کاسبان واقعی برجام تعدادی از وزرا و خانواده هایشان هستند که کالا قاچاق می کنند و اینان را باید کاسبان تحریم خواند.

روحانی به جای تشکر از نیروهای مسلح، آنان را زیر سوال برد

موسوی لاریگانی افزود: جای تعجب است که روحانی به جای تشکر از نیروهای مسلح، آنان را زیر سوال می برد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان