آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1396 - 18:55   |   کد مطلب: 28299
دبير هيأت دو و ميداني همدان از حضور چهار دو و ميداني‌كار همداني در ليست نهايي تيم ملي نوجوانان اعزامي به مسابقات آسيا خبر داد.

به گزارش رودآور؛ مسعود بنوان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه اسامی چهار ورزشکار استان در لیست نهایی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شده است، اظهار کرد: محمد حاصلی، سیدامیر زمان‌پور، آرمین شاه‌ملکی و مریم خوش‌نیت چهار ورزشکار نوجوان استان هستند که اسامی آنها در لیست 21 نفره تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به چشم می‌خورد.

وی به اعزام مربیانی از استان‌های مختلف به همراه تیم ملی نوجوانان به مسابقات اشاره کرد و گفت: 9 مربی از استان‌های مختلف تیم ملی نوجوانان را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می‌کنند که مهدی محمدی نیز مربی همدانی اعزامی به این مسابقات خواهد بود.

دبیر هیأت دو و میدانی همدان بیان کرد: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا از 30 اردیبهشت ماه تا دوم خردادماه در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد.

وی به حضور جوانان استان در مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان پسر کشور اشاره کرد و افزود: این رقابت‌ها با حضور 145 ورزشکار از استان‌های مختلف در سنندج برگزار شد که امیرمحمد شعبانی، علی زورآوند، دانیال رنجبریان، محمدصادق رضانیا و حسن نیک‌نظر ورزشکاران استان به مربیگری و سرپرستی محمدمهدی محمدی در این مسابقات حضور یافتند.

بنوان خاطرنشان کرد: علی زورآوند دونده استان با ثبت زمان 33 دقیقه و 52 ثانیه و 53 صدم ثانیه در ماده 10 هزار متر بر سکوی نخست ایستاد.

وی یادآور شد: حین برگزاری رقابت‌ها آرمین شاه‌ملکی از تیم منتخب نوجوانان موفق شد با ثبت زمان 46 دقیقه و 25 ثانیه و 85 صدم ثانیه مجوز حضور در رقابت‌های جهانی (کنیا) را کسب کند.

دبیر هیأت دو و میدانی همدان با اشاره به کسب رتبه نخست دونده همدانی در 10 کیلومتر پیاده‌روی رقابت‌های جوانان، تصریح کرد: دانیال رنجبریان در این ماده با ثبت زمان 46 دقیقه و 27 ثانیه و 30 صدم ثانیه عنوان اولی را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: در 5000 متر نیز علی زورآوند با ثبت رکورد 16 دقیقه و 24 ثانیه و 10 صدم ثانیه نایب قهرمان شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان