آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1396 - 0:54   |   کد مطلب: 28448
یکی از بانوان کاندید شورای شهر تویسرکان که شنیده شده تصویری از خود به همراه چند مسول دیگر را برای B.B.C ارسال کرده، در اقدام تأمل برانگیز دیگری، افتتاح دو پروژه از راه و شهرسازی تویسرکان را به نام خود ثبت کرده و گفته است که: این پروژه ها را من پیگیری و عملیاتی کرده ام!

به گزارش خبرنگار  رودآور؛ در هیاهوی های داغ انتخاباتی که برخی پروژه های افتتاح شده را برای مرتبه دوم افتتاح می کنند و یا دست به افتتاح پروژه هایی می زنند که بهره برداری از آن طرح ها برای ماه های بعد رقم خواهد خورد، هستند تعدادی از کاندیداهای شورای شهر که این گونه رفتارها هم به آنان سرایت کرده است.

به طوری که یکی از بانوان کاندید شورای شهر تویسرکان که شنیده شده تصویری از خود به همراه چند مسول دیگر را برای B.B.C ارسال کرده، در اقدام تأمل برانگیز دیگری، افتتاح دو  پروژه از راه و شهرسازی  تویسرکان را به نام خود ثبت کرده و گفته است که: این پروژه ها را من پیگیری و عملیاتی کرده ام!

جالب است طول پروژه باباپیر را که چهارکیلومتر است سه کیلومتر قید کرده و ظاهراً حتی یک بار با ماشین خود از آن جا عبور نکرده است.

در حال حاضر رییس اداره راه و ترابری تویسرکان علاوه بر تکذیب ادعای این کاندیدا، از وی نیز شکایت کرده است.

در این تکذیبیه آمده است: 

   بدینوسیله اداره راه شهرستان تویسرکان خبر درج شده در یکی از هفته نامه های شهرستان  درخصوص احدی از کاندیده های پنجمین دوره  شورای اسلامی شهرستان تویسرکان که پیگیری وعملیاتی نمودن آسفالت محور سرکان – باباپیربه سه راهی باباپیر علی و پیگیری وعملیاتی نمودن پروژه روشنایی بلوار  تویسرکان-سرکان را جزء رزومه کاری خود اعلام کرده است به هیچ  عنوان صحت نداشته است واین دوپروژه توسط اداره راه وشهرسازی تویسرکان پیگیری وعملیاتی شده است و پس از انتزاع راهداری هم اکنون اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان تویسرکان مسئولیت نگهداری روشنایی بلوار سرکان و راه روستای باباپیر را برعهده دارد. لازم به ذکر است انجام روشنایی راه ها و راهسازی از وظایف وزارت راه وشهرسازی بوده و به هیچ عنوان در حیطه وظایف شوراهای شهر نمی باشد. همچنین این اداره از طریق مراجع ذیصلاح پیگیر شکایت خود از کاندید مورد نظر خواهد بود.
زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان