آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1396 - 17:06   |   کد مطلب: 28482
دبیر هیئت تیراندازی استان همدان از کسب مدال برنز توسط "مه‌لقا جام‌بزرگ" پرچمدار کاروان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات کشورهای اسلامی خبر داد.

به گزارش رودآور؛ صالح فریدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: مه‌لقا جام‌بزرگ، نجمه خدمتی و الهه احمدی در مرحله مقدماتی تفنگ 50 متر مسابقات تیراندازی کشورهای اسلامی که در باکو پایتخت کشور آذربایجان برگزار شد به ترتیب اول تا سوم شدند و به فینال این ماده راه یافتند.

وی افزود: در فینال این رقابت تیراندازان به ترتیب در وضعیت نشسته، درازکش و ایستاده تیرهای خود را شلیک کردند تا با جمع امتیازات در این سه وضعیت نفرات برتر این ماده مشخص شوند.

فریدی بیان کرد: در مجموع امتیازهای به دست آمده در سه وضعیت، نجمه خدمتی با ٤٥٤.٧ امتیاز در صدر قرار گرفت و صاحب مدال طلا شد و الهه احمدی با مجموع 451.6 امتیاز به مدال نقره این مسابقات دست یافت.

وی عنوان کرد: مه‌لقا جام بزرگ، تیرانداز همدانی حاضر در تیم ملی تیراندازی بانوان ایران و پرچمدار کاروان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات کشورهای اسلامی هم با 441.2 امتیاز به عنوان سوم این مسابقات دست یافت و به مدال برنز رسید.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان