آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1396 - 23:37   |   کد مطلب: 28498
فرزند مرحوم هاشمي رفسنجاني:
ایران‌هراسی از دنيا رخت بربسته است
فرزند مرحوم هاشمي رفسنجاني گفت:‌ امروز ایران‌هراسی از دنيا رخت بربسته است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، یاسر هاشمی رفسنجانی امشب در همایش حامیان روحانی در همدان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت آن اظهار کرد:  آنچه اکنون لازمه انتخابات ماست در مرحله نخست شور، هیجان و نگاه مردم به تعیین سرنوشت خودشان است.

وی با بیان اینکه امروز این جریان سرنوشت‌ساز به حرکت درآمده و قطعاً نتیجه‌ این است که حق به ثمر خواهد نشست، گفت:‌ تشکر می‌کنم به خاطر محبتی که نسبت به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دارید و ما از طرف پدرم ارث محبت شما و راهی که پشتیبانی می‌کنید، را برده‌ایم.

فرزند مرحوم هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه امروز تفسیر انتخابات جز نگاه به گذشته امکانپذیر نیست اما جمعی از منتقدان دولت این جمله را گفتند که اگر عنوان دولت سابق را از ستاد روحانی بگیریم حرفی برای گفتن ندارند، افزود: آنها توقع دارند در خصوص دولت سابق و شرایطی که در اختیار دولت روحانی گذاشتند را نگوییم و گذشته را نادیده بگیریم.

وی با اشاره به اینکه ما دولت سازندگی و بعد اصلاحات را داشتیم اما بعد دولت به اصطلاح مهرورزی احمدی‌نژاد جز خرابی و نکبت چیزی نداشت به روی کارآمد در ادامه به بیان خاطره‌ای پرداخت و گفت: روحانی با شخصیتی اجرایی و مدیریت 30 ساله خود و با اشرافیت کامل به مسائل روی کارآمد، او تنها مدیر عالی مذاکره‌کننده هسته‌ای بود که شناخت عمیقی به مسائل داشت.

فرزند مرحوم هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه تنها کسی که می‌توانست ریل انقلاب و ریلی که به انحراف پیش می‌رفت به مسیر خود برگرداند آقای روحانی بود، افزود: او با شخصیت عالی و اجرایی و شجاعت و پشتوانه شما مردم وارد عرصه انتخابات شد و هیچگاه در بیان مشکلات و اقدامات نیز کوتاهی نکرد.

وی با بیان اینکه روحانی هنگامی که اداره کشور را در دست گرفت خرابه‌های اقتصاد بر دوش بود، افزود:‌ تورم 44 درصد حاکم بود اما با درایت اقتصاد و صنعت و مهم‌تر از آن پروژه‌ برجام که جزو افتخارات است را پیش ببرد.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد:‌ بسیاری تلاش کردند پروژه برجام انجام نشود و خیلی‌ها با بی‌انصافی می‌خواستند برجام درست جلوه نکند ما امروز شاهد هستیم ایران‌هراسی نیست و امروز بابت جابجایی کالا و ارز هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه روحانی امروز به رأی قاطع و محکم شما احتیاج دارد، در ادامه با اشاره به شعارهای «پیام ما روشنه حصر باید بشکنه»، گفت:‌ روحانی در شروع ریاست جمهوری در سال 92 یکی از اولویت‌هایش موضوع رفع حصر بود و با خانواده‌های کروبی و موسوی ارتباط دارد، آنها از دولت راضی بودند و می‌دانند که دست دولت در این زمینه کوتاه بود، امیدواریم حصر بشکند.

فرزند مرحوم هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه در بهمن ماه سال 57 انقلاب که به وقوع پیوست استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، رکن جمهوریت این شعار در اختیار شماست، استقلال ما به دلیل تحریف‌هایی غلطی که منتقدان دولت دادند در خطر بود اما با برنامه‌های دقیق استقلال ما روز به روز شکوفا شد و آزادی و نشر اندیشه و افکار امروز با فضای مجازی و حضور دولت خدمتگزار در بستر شکوفایی است.

وی با اشاره به اینکه اسلامیت نظام به دلیل برقراری آئین قرآن و احادیث پیامبران همیشه پابرجا بوده است، گفت: شعار اصلی ما استقلال واقعی، آزادی واقعی، جمهوریت واقعی و اسلامیت واقعی است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان