آخرین اخبار

28. ارديبهشت 1396 - 12:50   |   کد مطلب: 28526
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری برنده اصلی در انتخابات 29 اردیبهشت ماه نظام جمهوری اسلامی و مردم هستند، گفت: مر قانون در قبل، حین و از بعد انتخابات باید رعایت شود تا به فضل الهی حماسه پرشور و وسیعی را با حضور ده‌ها میلیون نفر شاهد باشیم.

به گزارش رودآور به نقل از سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه انتخابات تکلیف شرعی و عقلی است که همه  باید ضمن حضور نسبت به انتخاب فرد اصلح در ریاست جمهوری و افراد اصلح در شورای شهر اقدام کنند، اظهار کرد: مردم باید به معیارها و ملاک‌ها در شاخص‌های فرد اصلح توجه داشته باشند.

وی به شاخصه‌های فرد اصلح در انتخابات اشاره کرد و گفت: کاندیدای اصلح باید فردی مومن، متدین، با مدیریت جهادی، شجاع، ساده‌‌زیست و مردم‌دار باشد و ضمن اینکه انقلابی باشد، انقلابی عمل کرده و انقلابی بماند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه فرد اصلح در ریاست جمهوری باید بتواند در مقابل استکبار جهانی و وابستگان آنها در منطقه و داخل کشور موضع شفاف و قاطعی داشته باشد، بیان کرد: کاندیدای اصلح باید ساده‌زیست و مردم‌دار باشد و فردی که دنبال اشرافی‌گری و سوء استفاده از بیت‌المال برای وابستگان باشد، نباید انتخاب شود.

وی با تأکید بر اینکه فرد صالح باید مر قانون را در اعمال خود رعایت کند، خاطرنشان کرد: فردی که انتخاب می‌شود، نباید نگاه به  خارج داشته باشد بلکه با توجه به اقتصاد مقاومتی باید نگاه اقتصادی به داخل باشد زیرا توسعه کشور جمهوری اسلامی بر مبنای توجه به اقتصاد مقاومتی است.

ابوحمزه ضمن تأکید بر اینکه کاندیدای اصلح باید موضع روشنی از فتنه سال 88 و سران فتنه اعلام کند، گفت: کسانی که دم از فتنه و رفع حصر می‌زنند به درد کشور نمی‌خورند که بر این اساس افرادی که فریفته غرب بوده و نگاه آنها به لیبرال سرمایه‌داری و لیبرال دموکراسی است، نمی‌توانند تکالیف خود را آنگونه که هست، انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه انتخاب اصلح در انتخابات باید فردی دلسوز و از خانواده اصیل و انقلابی باشد، گفت: نکته مهم دیگری که در انتخابات باید به آن توجه کرد، اینکه التزام عملی، علنی و عینی نسبت به ولی فقیه داشته باشند که این التزام هم در شعار و شعور و هم در عمل، رفتار و گفتار آنها مبرهن باشد و در همه بخش‌ها ولی فقیه فصل‌الخطاب باشد.

*قانون فصل‌الخطاب کاندیداها باشد

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری برنده اصلی در انتخابات 29  اردیبهشت ماه نظام جمهوری اسلامی و مردم هستند، گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود فرمودند، در انتخابات چیزی به عنوان برنده یا بازنده نداریم و هر کسی که مردم انتخاب کنند، رئیس جمهور همه است.

وی اضافه کرد: همه کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر، ستادهای انتخاباتی و طرفداران آنها باید تلاش کنیم مر قانون را در قبل، حین و بعد از انتخابات رعایت کنیم تا به فضل الهی حماسه پرشور و وسیعی را با حضور ده‌ها میلیون نفر شاهد باشیم.

*همکاری سپاه در حراست و حفاظت از صندوق‌های اخذ رأی

ابوحمزه ضمن توصیه به همه هم‌استانی‌ها مبنی بر حضور در ساعات اولیه رأی‌گیری خاطرنشان کرد: باید با حضور به موقع و رأی دادن به فرد اصلح، هر چه بیشتر تکلیف و وظیفه خود را به بهترین وجه انجام دهیم تا ضمن انتخاب افرادی برای رفع مشکلات کشور، بتوانند مشکلات جدی اقتصادی، معیشت، مسکن، کار، ازدواج و نیازمندی‌های جامعه را حل و فصل کند.

وی تأکید کرد: باید افرادی در تراز نظام جمهوری اسلامی انتخاب شوند تا به فضل الهی نظام مقتدری در همه ابعاد داشته باشیم و ضمن معرفی فرهنگ انقلاب اسلامی به همه ملت‌های مسلمان و مستضعف جهان، تمدن نوین اسلامی شکل گیرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه سپاه پاسداران نیز در روز انتخابات همکاری تنگاتنگی با نیروی انتظامی برای حراست از آرای مردم خواهد داشت، گفت: طبق مصوبه شورای تأمین، سپاه انصارالحسین (ع) در روز اخذ رأی با همکاری نیروی  انتظامی حفاظت از صندوق‌ها را خواهیم داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین سپاه در ایست و بازرسی، گشت و ایجاد امنیت با ابعاد مختلف با دستگاه‌ها همکاری خواهد داشت تا به فضل الهی با امنیت همه‌جانبه و با ثبات، مردم بتوانند در انتخابات حضور یابند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان