آخرین اخبار

28. ارديبهشت 1396 - 10:36   |   کد مطلب: 28529
رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونی در استان همدان فراهم است.

به گزارش رودآور به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، محمد ابراهیم الهی تبار ، عصر پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان همدان افزود: روند انتخابات در استان همدان بخوبی و بر اساس تقویم انتخابات پیش رفته و امروز آماده اجرای مرحله اخذ رای و مراحل نهایی انتخابات هستیم.

وی با بیان اینکه همه کمیته های ستاد به شایستگی در اجرای مراحل انتخابات فعالیت داشتند، افزود: تلاش همه عوامل اجرایی انتخابات تا کنون جای قدردانی دارد.
رئیس ستاد انتخابات استان همدان اضافه کرد: تعامل خوبی با هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری ، هیات نظارت بر انتخابات شوراها و هیات بازرسی انتخابات، ایجاد شده که در پیشبرد و تسریع اجرای روند انتخابات موثر است.
الهی تبار با دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات، ادامه داد: شرایط برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم است و از همه مردمی که ایران و نظام اسلامی را دوست دارند ، می خواهم تا در پای صندوق های رای حضوری فعال داشته باشند.
وی با تشکر از همه کسانی که با استفاده از فرصت قانونی تبلیغات، به نشاط و شادابی فضای سیاسی استان افزودند، اظهار کرد: امنیت بالا و تامین امنیت همه مراسم قانونی از ویژگی های این دوره از انتخابات است و انتظار می رود با رعایت قانون ، آرامش و امنیت موجود به بهترین شکل حفظ شود.
رئیس ستاد انتخابات استان در پایان اظهار امیدواری کرد: مردم استان همدان با مشارکت حداکثری در انتخابات ، در کنار ملت بزرگ ایران ، حماسه ای دیگر خلق کنند.
در این نشست آخرین گزارش کمیته های ستاد انتخابات استان ، مطرح و تصمیماتی برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات اتخاذ شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان