آخرین اخبار

31. ارديبهشت 1396 - 14:38   |   کد مطلب: 28557
مدیرعامل تیم دسته دومی پاس همدان گفت: باشگاه پاس برای حضوری پرقدرت در لیگ دسته دوم، از بازیکنان بومی و غیر بومی مستعد تست گیری به عمل می‌آورد.

به گزارش رودآور؛ محمدتقی رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آغاز کار باشگاه پاس برای لیگ دسته دوم، اظهار کرد: باشگاه پاس همدان به انجام یک برنامه کوتاه مدت بر آن است که با حضوری پر قدرت در لیگ دسته دوم زمینه صعود به لیگ دسته اول را فراهم سازد.

وی ادامه داد: از همین رو با برنامه‌ریزی سرمربی این تیم علی لطیفی برای جذب بازیکنان مستعد اقدام به یک تست‌گیری از هم بازیکنان بومی و غیر بومی خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان افزود: بازیکنان مستعد می‌توانند از روز شنبه مورخ ششم خردادماه تا روز پنجشنبه یازدهم خرداد برای ثبت نام به باشگاه پاس مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 08138235221 تماس گرفته و از زمان آغاز تست‌گیری مطلع شوند.

وی تصریح کرد: به احتمال فراوان زمان آغاز تست گیری از 20 خردادماه آغاز می‌شود و یکی از شروط اصلی برای تست گیری، ثبت نام اولیه در زمان اعلام شده است.

رحیمی اضافه کرد: بازیکنان مستعد بومی و غیر بومی باید با اصل کارت ملی، بیمه ورزشی سال 96 و رزومه باشگاهی خود به دفتر باشگاه پاس، واقع در خیابان سعیدیه، ورزشگاه شهید شمسی‌پور، مهمانسرای ورزش مراجعه کنند.

وی بیان کرد: این تست‌گیری زیر نظر مستقیم علی لطیفی سرمربی تیم است و همه بازیکنان می‎‌توانند برای عضویت در تیم پاس، از  توانایی‌های شخصی و فنی خود استفاده کنند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان خاطرنشان کرد: در کنار تست‌گیری، با چندین بازیکن معرفی شده از سوی سرمربی نیز در حال رایزنی هستیم تا به امید خداوند یک تیم بسیار مقتدر و منسجم را آماده حضور در لیگ دسته دوم کنیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان