آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1396 - 23:45   |   کد مطلب: 28561
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان همدان:
اعتمادي به آمار و ارقام فضای مجازی نکنید/ فردا ادارات همدان باز است
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه به آمار و ارقام فضای مجازی در رابطه نتایج انتخابات اعتماد نکنید، گفت: فردا ادارات همدان باز است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، احسان شهابی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم ایران بار دیگر با حضور پرشور خود برگ زرینی بر صفحه انقلاب ایجاد کردند، اظهار کرد: حماسه انتخابات ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این حماسه‌ها خلق نمی شد مگر با وجود تلاش‌های دست‌اندرکاران امر اطلاع‌رسانی، بیان کرد: استان همدان همپای سایر استان‌ها توانست در انتخابات مشارکت خوبی داشته باشد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان همدان با تاکید بر اینکه مشارکت نسبت به دوره‌های قبل مشارکت بیشتر است و امیدواریم رکورد بزند، ادامه داد: از ابتدای برگزاری انتخابات افزون بر 700 تا هزار نفر در پشت صحنه عرصه اطلاع‌رسانی در استان مربوط به پوشش اخبار و انتخابات فعالیت داشتند.

وی با تاکید بر اینکه در دو یا سه ماه اخیر و پس از شکل‌گیری ستاد انتخابات 8 هزار خبر در رسانه‌ها منتشر شد، تصریح کرد: امروز در خدمت 300 نفر از اصحاب رسانه بودیم.

وی با اشاره به اینکه برای 130 خبرنگار در شهرستان‌ها کارت صادر شده است، افزود: برای 100 نفر از عوامل اجرایی صدا و سیما نیز کارت صادر شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان همدان اضافه کرد: امیدواریم نتیجه حاصل مرضی رضای خداوند و باعث عزت و سرافرازی و اقتدار میهن باشد و بتوان افق پیشرو را روشن و با شتاب توسعه بیشتری به سرمنزل مقصود رسید.

وی با اشاره به اینکه انتخابات تا ساعت 24 یعنی پایان روز 29 اردیبهشت ادامه دارد، بیان کرد: تا آخرین نفر از افرادی که داخل شعبه‌ها حضور دارند باید رأی‌گیر شود.

شهابی با اشاره به اینکه به آمار و ارقام فضای مجازی در رابطه نتایج انتخابات با اعتماد نکنید، بیان کرد: نتایج انتخابات از سمت وزارت کشور، ستاد انتخابات استان، رئیس ستاد انتخابات و دبیر ستاد انتخابات اطلاع رسانی می‌شود.

وی ادامه داد: کارمندان دولتی که پای صندوق‌ها هستند فردا مرخص خواهند شد اما ادارات باز است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان