آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1396 - 22:46   |   کد مطلب: 28562
دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: تعرفه به میزان کافی در استان همدان وجود دارد و به جز یک شهرستان، دیگر نقاط تقاضای تعرفه نداشتند.

به گزارش رودآور؛ ابوالقاسم الماسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تا کنون تنها شهرستان تویسرکان تقاضای تعرفه داشته است، اظهار کرد: شهرستان تویسرکان 5 هزار تعرفه جدید درخواست داده که به سرعت برای آنها ارسال شده است و از مناطق دیگر درخواست تعرفه نداشتیم.

وی با بیان اینکه تعرفه به میزان کافی در استان همدان وجود دارد، افزود: هر منطقه که احساس نیاز  بیشتر به تعرفه داشته باشد بلافاصله دریافت خواهد کرد.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه همچنان مردم به شعب رأی مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: تا کنون 60 درصد از واجدان شرایط در انتخابات شرکت کردند و با سرعتی که مشارکت ادامه دارد پیش‌بینی می‌شود میزان مشارکت در استان به بیش از 70 درصد برسد.

وی با اشاره به اینکه تا ساعت 22 رأی‌گیری ادامه خواهد داشت، ادامه داد: پس از اتمام مهلت رأی گیری از افرادی که در داخل شعبه حضور دارند رأی اخذ خواهد شد و در صورت نیاز و بر اساس صلاحدید مهلت رأی‌گیری تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان