آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1396 - 17:48   |   کد مطلب: 28563
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا‌ها در همدان خبر داد
وجود 81 صندوق مکانیزه پشتیبان در همدان/ رسیدگی به برخی تخلفات به بعد از انتخابات موکول شد
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا‌ها در همدان با اشاره به اینکه علاوه بر این صندوق‌های اخذ رأی 81 صندوق مکانیزه پشتیبان وجود دارد، گفت: در مجموع 2 هزار و 83 صندوق مکانیزه فعال، عادی و پشتیبان فعال است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، حسن بهرام‌نیا بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم با توجه به بلوغ سیاسی خود از همان ساعات اولیه در شعب اخذ رای حضور یافتند، اظهار کرد: این موضوع بارقه امیدی بود که حضور مردم با معرفت را نشان داد و اصل مشارکت حداکثری را به رخ جهانیان کشید.

وی با اشاره به اینکه شواهد و قرائن نشان از حضور گسترده مردم در انتخابات دارد، افزود: صفوف به هم پیوسته مردم و رصد تعرفه‌ها گویای حضور پر شور مردم است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان همدان ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی کشور در منطقه و جهان، انتخابات ایران اسلامی در حال رصد از سوی جهانیان است، مردم در این دوره از انتخابات از نظر کمی نشان دادند برای اعتلای نظام، حفظ عزت، امنیت، آرامش، افزایش نشاط اجتماعی و تحولی در زندگی اقتصاد پای کار هستند و دغدغه دارند.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان با تأمین زیرساخت‌ها برای برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورا‌ها شبانه‌روز تلاش کردند، بیان کرد: امروز نظارت بر حسن برگزاری انتخابات و تسهیل در امور رأی‌گیری را شاهد بودیم و دیدم همه با روی خوش و عشق و علاقه در خدمت مردم بوده و هستند.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه امیدواریم بعد از انتخابات تبلور تفکر مردم از صندوق‌ها بیرون می‌آید که حتماً این مهم مورد قبول همه مردم قرار خواهد گرفت، ادامه داد: هر کس انتخاب شود رئیس جمهور همه خواهد شد و رقابت‌ها بعد از انتخابات باید به رفاقت تبدیل می‌شود.

وی تاکید کرد: برای اعتلای کشور، رسیدگی به وضعیت معیشت مردم، خروج از رکود، تحول در اقتصاد، ایجاد فضای کسب و کار مناسب، ایجاد زندگی توام با نشاط مادی و معنوی مردم باید در انتخابات شرکت کنند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر همدان با اشاره به اینکه اعضای شورا‌های شهر و روستا باید با هدف توسعه شهری و در حوزه قلمرو خود فعال بوده و برای اعتلای شهر و روستاها کوشا باشند، یاد آور شد: نظارت در گستره جغرافیایی و سیاسی بسیار گسترده است چراکه 9 شهرستان و 25 بخش داریم.

وی با اشاره به اینکه قطعا در انتخابات تخلف نیز رخ می‌دهد، ادامه داد: تاکنون گزارش‌هایی از نظر تخلفات ارائه شده اما از نظر کمی حائز اهمیت نیست، برخی از تخلفات نیز نیاز به حل موضوع دارند و با مسؤولان در این رابطه صحبت شده و حل شده است، رسیدگی به برخی تخلفات به بعد از برگزاری انتخابات موکول شده است.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه نتیجه رسیدگی به تخلفات پس از بررسی به مسؤولان هیات اجرایی ابلاغ خواهد شد، افزود: آنچه وظیفه نظارتی باشد به آن عمل کردیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد یک‌هزار و 593 صندوق اخذ رای شورای شهر و روستا در استان همدان وجود دارد، تاکید کرد: از این میزان تعداد یک‌هزار و 383 صندوق عادی و 619 صندوق مکانیزه وجود دارد.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر همدان با اشاره به اینکه علاوه بر این صندوق‌ها 81 صندوق مکانیزه پشتیان وجود دارد، بیان کرد: در مجموع 2 هزار و 83 صندوق مکانیزه فعال، عادی و پشتیبان وجود دارد.

وی با بیان اینکه تعداد عوامل نظارتی و ناظر حدود 2 هزار و 270 نفر هستند، ادامه داد: به ازای هر 15 صندوق یک سرناظر داریم و به ازای هر شعبه 2 نفر ناظر و در شعبات روستا یک نفر ناظر وجود دارد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان