آخرین اخبار

1. خرداد 1396 - 12:22   |   کد مطلب: 28586
سخنگوی هیأت نظارت بر انتخابات در همدان:
تخلفات انتخاباتی همدان به شورای نگهبان ارسال شد
سخنگوی هیأت نظارت بر انتخابات در همدان گفت: برخی از تخلفات که باید از طریق دفتر نظارت به هیأت نظارت مرکزی و شورای نگهبان ارجاع می‌شد، ارسال شده و در فرصت مقرر بررسی و نتیجه اعلام می‌شود.

به گزارشرودآور؛ محمد نباتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه در ایام تبلیغات و روز انتخابات تخلفاتی به صورت گزارش به هیأت نظارت ارسال شده است، اظهار کرد: تلاش ما بر این بود که همان روز انتخابات از طریق نمایندگان فرماندار در شعبه‌ها، هیأت‌های اجرایی در شهرستان‌ها و ستاد انتخابات استان همدان این مسائل رفع شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از تخلفات در روز انتخابات بررسی و حل و فصل شد، بیان کرد: برخی از تخلفات که باید از طریق دفتر نظارت به هیأت نظارت مرکزی و شورای نگهبان ارجاع می‌شد، ارسال شده و در فرصت 10 روزه آن را بررسی و نتیجه اعلام می‌شود.

سخنگوی هیأت نظارت بر انتخابات در همدان یادآور شد: ممکن است شورای نگهبان زودتر از موعد مقرر تخلفات و شکایات رسیده به شورای نگهبان را بررسی کرده و نتیجه را اعلام کند که این مسئله به شورای نگهبان بستگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل بین افراد حاضر در شعب اعم از عناصر هیأت اجرایی، نظارت و عوامل امنیتی وظایف هر یک از مجموعه‌ها مشخص شده بود که مشکلی در این زمینه صورت نگیرد.

نباتی با تأکید بر اینکه آرای مردم امانتی است که باید به خوبی مورد حفاظت و حراست قرار گیرد، یادآور شد: آرای مردمی که در صندوق‌های رأی ریخته می‌شود به عنوان حق‌الناس و مورد نظر مقام معظم رهبری و پاسداری از آن در هر فرایند انتخابات لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان