آخرین اخبار

13. خرداد 1396 - 16:51   |   کد مطلب: 28802
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در 50 مسجد شهرستان تویسرکان خبر داد.

به گزارش رودآور، حجت‌الاسلام علی کاروند امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در تویسرکان با بیان اینکه جایگاه شخصیتی امام خمینی(ره) در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و معنوی بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: برگزاری مراسم سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب در راستای شناساندن بیشتر گفتمان انقلابی ایشان در جامعه وظیفه همگانی است.

وی در ادامه از اعلام آمادگی 60 هیأت مذهبی تویسرکان برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خبر داد و افزود: هماهنگی‌های لازم توسط شورای هیأت مذهبی شهرستان به منظور برگزاری مراسم بیست و هشتمین سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب در بیش از 60 هیأت مذهبی انجام شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان سخنرانی پیرامون شخصیت امام(ره) و تشریح اهداف ایشان و توزیع بروشور پیرامون قیام 15 خردادماه را از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سالگرد ارتحال معمار انقلاب توسط هیأت‌های مذهبی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مراسم‌های مشابه در شهرهای فرسفج و سرکان در شب و روز ارتحال حضرت امام(ره) توسط هیأت‌های مذهبی برگزار می‌شود، گفت: گردهمایی مداحان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، هماهنگی با مداحان برای شرکت در برنامه‌های ارتحال در مساجد و هیأت‌های مذهبی، اعزام مداحان به روستاها، برپایی ایستگاه صلواتی در شهر و ماشین نویسی از مهمترین برنامه‌های این کانون مداحان تویسرکان است.

حجت‌الاسلام کاروند از برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم سوگواری سالگر ارتحال حضرت امام(ره) در 50 مسجد تویسرکان خبر داد و گفت: بیش از 50 مراسم سوگواری سالگرد رحلت امام(ره) با هماهنگی‌های صورت گرفته با روحانیون، هیأت امنای مساجد، هیأت‌ مذهبی و ائمه جماعات در مساجد شهرستان تویسرکان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: این برنامه در شهرهای تویسرکان، سرکان و فرسفج به صورت متمرکز و در 30 روستای تابعه دهستان‌های هفت‌گانه بخش‌های مرکزی و قلقل‌رود مراسم سوگواری و سخنرانی با محوریت شخصیت معنوی حضرت امام راحل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان