آخرین اخبار

27. خرداد 1396 - 22:52   |   کد مطلب: 29050
رئیس هیات جودو استان همدان گفت: جودوکار ارزنده استان همدان بر سکوی سوم المپیک کارگران جهان ایستاد.

به گزارش رودآور؛ جلال نصرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در پایان پنجمین دوره مسابقات المپیک جهانی کارگران محسن هادئی جودوکار خوب استان به مدال برنز رسید، اظهار کرد: پنجمین دوره المپیاد ورزش کارگری از 23 تا 28 خردادماه به میزبانی کشور لتونی در حال برگزاری است و کاروان ورزشی ایران با 227 ورزشکار در 18 رشته ورزشی در این رقابت‌ها حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی جودو کارگران در پایان پنجمین دوره مسابقات المپیک جهانی کارگران با کسب 6 مدال طلا، یک نقره و یک برنز به عنوان با ارزش قهرمانی رسید.

رئیس هیات جودو استان همدان تصریح کرد: در این رقابت‌ها و در وزن مثبت 100 کیلوگرم محسن هادئی جودوکار خوب استان به مدال برنز رسید.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران راه‌یافته به المپیک، سختی‌ها و مرارت‌های زیادی را برای کسب سهمیه متحمل می‌شوند، اظهار کرد: امیدواریم محسن هادئی بتواند در آینده نیز با عملکرد خوب خود برای ورزش ایران و استان همدان افتخار کسب کند.

نصرپور گفت: باید به نقش مهم و اثرگذار انگیزه توجه کافی داشته باشیم و ورزشکاران ما برای موفقیت در رشته‌هایی که انتخاب کرده‌اند، تمرینات و مراحل آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارند تا طعم موفقیت را بچشند.

وی به لزوم حمایت از ورزشکاران اشاره کرد و در پایان سخنانش افزود: قطع به یقین حمایت‌های مادی و روحی و روانی از ورزشکاران نتایج مفید و قابل توجهی را در پی دارد و ورزشکار حرفه‌ای طی دوران آماده‌سازی تحمل فشار و سختی تمرین را به جان خریده و در مسابقات نیز با ارائه عملکردی موفق شادی و خرسندی یک جامعه را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان