آخرین اخبار

28. خرداد 1396 - 3:40   |   کد مطلب: 29054
در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و در سومین شب از شب های قدر، تعدادی از جوانان به صورت خودجوش همزمان با پنجمین سالروز تدفین پنج شهید گمنام در تپه نورالشهدای تویسرکان، قرآن به سر گرفتند و الهی العفو گویان، دل های خود را جلا دادند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان هیئت شهدای گمنام تویسرکان که عمده برنامه های آنان با محوریت جوانان اداره می شود، مراسم شب های قدر را با شکوه تمام در جوار پنج شهید گمنام آرمیده در تپه نوارالشهدادر یک فضایی معنوی برگزار کردند.

امشب صدا ناله ها وشیون ها زیر نور ماه اجابت یک دعا را بیشتر از همه دعاها می خواست و آن ظهور مهدی(عج) بود و الهی العفو گفتن ها، قرآن به سر گرفتن ها و واسطه قرار دادن 14 معصوم(ع) برای مقدر شدن سرنوشتی خوب، همه و همه می شود خلاصه شبی که گذشت در یک خط و وسعت معنویتی که قابل نوشتن نیست.

و تپه نورالشهدا می شود سند مظلومیت شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، چرا که 27 خرداد ماه سال 91 بود که قصه غربت شهدای گمنام در اینجا آغاز می شود و هنوز با گذشت یک هزارو 825 روز، مزار مطهر این شهدای بزرگوار سامدندهی نشده است.

و در این اوضاع و احوال که گویا آنچنان که باید اقدام در خور توجهی انجام نشده است و یا اگر انجام شده به کندی پیش می رود، جوانان شهر به دنبال برگزاری مراسم های معنوی مختلف در تپه نورالشهدا هستند تا شاید با به تصویر کشیدن این روزهای مزار مطهر شهدا، مسئولان متولی را از مشکلات عدم ساماندهی این گلزار آگاه سازند.

این عده از جوانان می خواهند تا متولیان امر زودتر چاره ای برای ساماندهی گلزار شهدا بیاندیشند. 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان