آخرین اخبار

31. خرداد 1396 - 14:55   |   کد مطلب: 29125
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: با توجه به هم عرض بودن دیرالزور و مناطق اشغالی توسط رژیم کودک کش صهیونیست، حمله موشکی به مواضع داعش در این استان، پیام بزرگی برای رژیم اشغالگر قدس هم داشت و به آنان اعلام کرد که اگر دست از پا خطا کنند سپاه به راحتی می تواند جنایتگران صهیونیست را نابود کند.

«سعید سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور با اشاره به حمله موشکی سپاه به و انجام موفقیت آمیز این عملیات غرور آفرین، گفت: باید در این زمینه در ابتدا یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران و شهدای حمله تروریستی داعش به مجلس و حرم امام (ره) را گرامیداشت چرا که این موفقیت حاصل خون های پاک ریخته شده شهدا است.

حمله موشکی سپاه به مواضع داعش رژیم کودکش اسراییل را لرزاند

وی با بیان اینکه این عملیات غرور آفرین پیام های بسیاری برای دوست و دشمن داشت، اظهار کرد: با توجه به هم عرض بودن دیرالزور و مناطق اشغالی توسط رژیم کودک کش صهیونیست، حمله موشکی به مواضع داعش در این استان، علاوه بر آنکه  پاسخی به حملات هفدهم خرداد داعش در پایتخت بود، پیام بزرگی برای رژیم اشغالگر قدس هم داشت و به آنان اعلام کرد که اگر دست از پا خطا کنند سپاه به راحتی حتی با شلیک موشک های میان برد هم می تواند جنایتگران صهیونیست را نابود کند.

اگر نظام اراده کند تمام پایگاه های امریکا در منطقه نابود شدنی است

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران موشک هایی با برد سه هزار کیلومتر هم دارد، افزود: پیام دیگر این حمله موشکی به امریکاییان بود تا بدانند که نباید با ملت مسلمان و انقلابی ما با تهدید و زور حرف بزنند، چرا که در غیر این صورت اگر نظام اراده کند پایگاه های نظامی امریکا در منطقه غرب آسیا را با خاک یکسان می کنند.

حمله موشکی سپاه به مواضع داعش حسب کار را دست آل سعود داد

سعیدی همچنین عنوان کرد: پیش از این شاهد سخن پرانی ها و گاهی تهدید آل سعود ملعون بودیم و این حمله موشکی در جواب آنان هم بود تا بدانند که اگر به حرف های بی پایه و اساس خود ادامه دهند نتیجه کارشان به زودی به نابودی می کشد.

روحیه بخش بودن عملیات اخیر سپاه برای جبهه مقاومت 

وی در ادامه با تأکید بر اینکه این حمله مقتدرانه برای جبهه مقاومت روحیه بخش بود، تصریح کرد: حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه شادی بخش برای دوستان کشورمان در منطقه بود که بدانند چنین قدرتی وجود دارد تا با خیال آسوده به آن تکیه کنند.

حمله ای برای بیدار کردن غربگرایان داخلی

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: این عملیات حیرت آور که سبب تحسین دوست و دشمن شد به غرب گرایان داخلی هم اعلام کرد که چشم امیدشان به داخل کشور دوخته شود نه به استکبار جهانی که تنها قدرت پوشالی خود را می خواهند به نمایش بگذارند.

مردم از اقتدار نظام خرسندند

سعیدی عنوان کرد: به خوبی می توان احساس رضایت مردمی را در سراسر کشور مشاهده کرد، چه آنان که از طریق پیامک تبریک گفتند و چه آنانی که در فضای مجازی و یا حضوری تبریک و حمایت خود را از سپاه اعلام کردند.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان