آخرین اخبار

1. تير 1396 - 7:00   |   کد مطلب: 29138
فرمانده انتظامی تویسرکان با اشاره به اینکه قاچاق دام، در شرایط کنونی و باتوجه به وجود بیماری های مشترک بین انسان و دام از جمله تب کریمه کنگو، هر لحظه امکان دارد سلامت جامعه را تهدید کند، گفت: به تازگی یک محموله دام قاچاق 100 میلیون تومانی در این شهرستان کشف شد.

به گزارش رودآور؛ «محمد معصومی» با تأکید بر اینکه مبارزه با کالاهای قاچاق جزء برنامه های ویژه نیروی های انتظامی در راستای جلوگیری از ضربه خوردن پویایی اقتصاد است، گفت: ازاین رو مأموران این فرماندهی با کنترل مسیرهای منتهی به شهرستان پیوسته حوزه استحفاظی خود را زیر نظر دارند.

وی با تأکید بر اینکه قاچاق کالا به ویژه قاچاق دام، در شرایط کنونی و باتوجه به وجود بیماری های مشترک بین انسان و دام از جمله تب کریمه کنگو، هر لحظه امکان دارد سلامت جامعه را تهدید کند، اظهار کرد: از این رو مبارزه با قاچاق دام با دقت بیشتری انجام می شود.

فرمانده انتظامی تویسرکان در ادامه از کشف یک محموله دام قاچاق به ارزش 100 میلیون تومان در روزهای گذشته در تویسرکان خبر داد و افزود: در محور فرعی تویسرکان ـ گنجنامه نیروهای انتظامی شهرستان به یک  دستگاه کامیون باری مشکوک می شوند که پس از دستور به توقف و سپس بازرسی آن، 200 رأس دام قاچاق را کشف و ضبط می کنند.

معمومی عنوان کرد: در این رابطه دو نفر دستگیر شدند و با پیگیری های لازم و پرونده تشکیل شده به مراجع قانونی ارجاع داده شدند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان