آخرین اخبار

1. تير 1396 - 19:41   |   کد مطلب: 29160
سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان:
بانوی همدانی به اردوی تیم ملی جوانان فوتبال کشور دعوت شد
سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان گفت: بانوی فوتبالیست همدانی به اردوی تیم ملی جوانان بانوان دعوت شد.

به گزارش رودآور؛ حمدالله چاروسایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دعوت بانوی همدانی به اردوی تیم ملی جوانان فوتبال کشور اظهار  داشت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان بانوان از ششم تا دهم تیرماه در مرکز تیم‌های ملی فوتبال در حالی آغاز خواهد شد که لیلا وقاری، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان زهرا خواجوی دروازه‌بان مستعد همدانی را به این اردو دعوت کرده است.

وی افزود: خواجوی یکی از مهره‌های خوب تیم ملی جوانان ایران است که سابقه حضور در تورنمنت روسیه را با تیم ملی زیر ۱۹ سال ایران در کارنامه خود دارد.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان با اشاره به برگزاری مسابقات سپک تاکرا استان در تویسرکان گفت: این مسابقات از فردا در سالن ۲ هزارنفره الغدیر و در رده امید برگزار می‌شود و سه تیم از تویسرکان، یک تیم از همدان و یک تیم از نهاوند برای شرکت در مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

چاروسایی عنوان کرد: سپک تاکرا را می‌توان ترکیبی از رشته‌های فوتبال، والیبال و ژیمناستیک و بدمینتون دانست و فردی می‌تواند در این رشته موفق باشد که دارای توانایی ضربه و کنترل با پا در فوتبال، فکری والیبالی و انعطاف یک ژیمناست یا رزمی‌کار و ظرافت عمل در بدمینتون باشد.

وی با اشاره به قهرمانی همدان در مسابقات فوتسال جام رمضان بانوان استان بیان کرد: مسابقات فوتسال بانوان جام رمضان با حضور ۴ تیم همدان، تویسرکان، مریانج و منتخب زیر ۱۹ سال استان در سالن مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان عنوان کرد: در پایان این رقابت‌ها تیم همدان به‌عنوان قهرمانی دست‌یافت و تیم‌های منتخب زیر ۱۹ سال استان و تویسرکان به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان