آخرین اخبار

2. تير 1396 - 13:48   |   کد مطلب: 29170
خطیب نماز جمعه تویسرکان گفت:دشمن می خواهد شما از توان موشکی غافل شوید و این اقدامات را متوقف کنید و غافل شوید تا یکباره بر شما یورش ببرند و شما را از بین ببرند.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» خطیب نماز جمعه امروز گفت: راه اقتدار امت اسلامی وحدت است و مسلمانانی که با یهود و صهیونیست طرح دوستی می ریزد و یا در سر فکر دوستی می پروراند نامش دیگر مسلمان نیست چرا که این غده سرطانی به فکر نابودی اسلام ناب محمدی(ص) هستند.

وی اظهار کرد: بیت المقدس متعلق به جهان اسلام است و صهیونیست کودک کش باید از بین برود و مطمئن باشید اسرائیل و امریکا توان جواب موشکی ما را ندارد.

امام جمعه تویسرکان افزود: اگر آنان توان داشتند تا کنون این کار را انجام داده بودند و قدزت موشکی ایران به اندازه ای است که در یک ساعت با موشک های مختلف قلب اسرائیل غاصب را با خاک یکسان می کند.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: اگر دشمنان بخواهند هم بجنگد به وعده قرآن کریم شکست خورده این جنگ دشمنان هستند چرا که وعده حق تعالی نزدیک است و ستاره نحس مستکبران رو به فروباشی و افول است.

وی تأکید کرد: رهبر از آن جا که دلش مالامال از نور قرآن است متوکل به خدای متعال است و از نره های پوشالی آمریکا نمی ترسد و ملت نیز با ولایتمداری محض در دفاع از میهن ایستادگی می کنند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان همچنین افزود: دشمن می خواهد نظام از توان موشکی غافل شود و این اقدامات را متوقف کندو زمانی که غافل شوید به یکباره بر شما یورش ببرند و شما را از بین ببرند. حجت السلام موحدی تأکید کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب جمهوری اسلامی ایران ایستاده است و مادبه آنان یعنی دشمنان سیلی خواهیم زد.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان