آخرین اخبار

2. تير 1396 - 15:41   |   کد مطلب: 29171
روایتی از یک جانباز اصفهانی در جمع راهپیمایی کنندگان تویسرکانی؛
پیاده از کربلا آمده ام و امروز "مرگ بر اسرائیل" می گویم
جانباز و آزاده اصفهانی در جمع راهپیمایی کنندگان تویسرکانی از قدرت موشکی سپاه پاسداران تقدیر کرد و گفت: امروز فریاد بر می آوریم که اگر اسرائیل غاصب دست از پا خطا کند زیر موشک باران جوانان با ذلت تمام به خاک کشیده می شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است، روزی که با عنوان روز جهانی قدس از سوی امام راحل(ره) نامگذاری شده و سال های سال است که با راهپیمایی مردم آزاده جهان به ویژه مسلمانان بر رنگ و بوی استکبارستیزی آن روز به روز بیشتر می شود.

امروز از زن مرد، پیر و جوان همه و همه از اقشار مختلف مردم با هر گرایشی حضور داشتند و  شاید در این بین حضور یک آزاده اصفهانی در جمع راهپیمایی کنندگان تویسرکانی رنگ و بویی ویژه داشت.

با یک کوله پشتی و  پرچمی که بر روی آن نام امام حسین(ع) نقش بسته بود و پلاکاردی که روی آن نوشته شده "قدس متعلق به مسلمین است"، فریادهایشان به مانند هر ایرانی دیگری کوبنده بود و آنچنان مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد بر می آورد که گوش فلک هم کر می شد چه رسد به جنایتکاران زمانه.

پیاده از کربلا آمده ام و امروز "مرگ بر اسرائیل" می گویم

خود را «اسدالله اسدی» از شهرستان نطنز استان اصفهان معرفی می کند، می گوید که بازنشسته آموزش و پرورش است و جانباز 40 درصد دوران دفاع مقدس، 6 سالی هم در اسارت و زندان های رژیم بعث عراق به سر برده است و این روزها علاوه مدال جانبازی، افتخار داشتن مدال آزاده بودن را نیز  با خود به همراه دارد.

اسدی ادامه می دهد که هفت سال پیش نیز با پای پیاده از قم به قصد مهران از شهرستان تویسرکان عبور کرده است و سوم خرداد ماه سال جاری هم با پاهای پیاده به کربلای معلی عزم سفر کرده و روز گذشته پس از بازگشت به وطن به تویسرکان رسیده است، هر چه که باشد عشق به آزادگی و حمایت از مظلومان فلسطینی را در الویت کاری خود قرار می دهد و در راهپیمایی امروز در جمع مردم تویسرکان حضور می یابد.

راهپیمایی ما همچون مشتی بر دهان صهیونیسم جهانی است

کربلایی اسدی عنوان می کند که همین مشت های گره کرده من و تک تک آحاد مردم ایران زمین و آزادگان سراسر جهان، آواری می شود بر سر یزدیان زمان از جمله امریکای خونخوار و اسرائیل جنایتکار و تأکید دارد که پیام راهپیمایی روز قدس علاوه بر آن که نشان دهنده حمایت از مردم ستم دیده فلسطین است به امریکا و صهیونیست کودکش ثابت می کند که ما ملت ایران از هر قشر و جناحی که باشیم پای انقلاب و نظاممان جان بر کف ایستاده ایم.

دستمریزاد به سپاه

وی همچنین با قدردانی از عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران در هفته گذشته ادامه داد: هفته گذشته در عراق بودیم و روز بعد از حمله موشکی سپاه عزیز به مقر داعشی های تکفیری در دیرالزور، روزنامه های عراقی نوشتند که 6 موشک ایرانی داعشی ها را به خاک و خون کشیده است و در آن جا اشک شوق از چشمانم جاری شد و به ایرانی بودنم افتخار کردم.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان