آخرین اخبار

3. تير 1396 - 6:16   |   کد مطلب: 29180
به همت بسیجیان حوزه مقاومت شهید باهنر تویسرکان؛
سفره های افطاری محرومان در روزهای پایانی رمضان هم رنگین شد+تصاویر
به همت بسیجیان حوزه مقاومت شهید باهنر تویسرکان سفره های افطاری محرومان در روزهای پایانی رمضان هم رنگین شد، نیازمندانی که گاهی حتی به نان شب خود هم محتاج هستند، طوری که گاهی پیش آمده از خرید یک قرص نان برای یک شب خود هم درمانده اند.

به گزارش خبرنگار رودآور، کم کم به پایان ماه مبارک رمضان نزدی می شویم اما همچنان هستند افرادی که با نیت خیرخواهانه و در راستای محرومیت زدایی خانه به خانه به محرومان سر می زنند و با ارائه سبد غذایی به آنان، سفره های افطاریشان را رنگارنگ می کنند.

خانواده هایی که شاید این روزها نه تنها لقمه نانی برای افطاری خود ندارند، بلکه روزها و شاید ماه ها هم مزه گوشت را زیر دهان خود احساس نکرده باشند.

توجه به اقشار کم درآمد جامعه بی هیچ چشم داشتی از سوی بسیجیان پا در رکاب، همیشه جلوه هایی از محرومیت زدایی و احساس همدردی آنان با نیازمندان را به نمایش گذاشته است و در این میان حوزه مقاومت شهید باهنر تویسرکان با کمک خیران به میدان عمل آمده است تا حداقل برای تعدادی از خانواده های محروم به ویژه در مناطق روستایی سبد غذایی تهیه کنند.

در این باره «سید یزدان میرجمالی» فرمانده حوزه مقاومت شهید باهنر تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور گفت: از ابتدای آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون و البته چند روزی هم قبل از آغاز این ماه پر خیر و برکت، با کمک خیران از سوی این حوزه هزینه های لازم در راستای تهیه سبد غذایی برای افطاری محرومان جمع آوری شد.

وی اظهار کرد: از آنجا که نیت یکی از خیران توزیع گوشت بین نیازمندان بود با هزینه پرداخت شده از سوی وی گوسفندی خریداری شد و با توزیع آن در بین  نیازمندان مناطق محروم طعم فقر را از سفره های آنان حداقل برای چند روزی دور ساختیم.

فرمانده حوزه مقاومت شهید باهنر تویسرکان افزود: علاوه بر توزیع گوشت، 50 سبد غذایی شامل برنج، روغن، پنیر، خرما و مرغ نیز بین خانواده های نیازمند مناطق روستایی توزیع شد.

میرجمالی با تأکید بر اینکه حفظ کرامت انسانی در وهله اول در توزیع این سبدهای غذایی ارجعیت داشت، تصریح کرد: در حال حاضر اوضاع معیشت تعدادی از خانواده ها به گونه ای است که حتی به نان شب خود هم محتاج هستند، طوری که گاهی پیش آمده از خرید یک قرص نان برای یک شب خود هم درمانده اند.

وی عنوان کرد: از این رو بسیجیان این حوزه با شناسایی خانواده نیازمند و معرفی آنان به خیران نیکوکار تا حدودی کمک حال معیشت و اقتصاد زندگی آنان می شوند.

ن رو بسیجیان این حوزه با شناسایی خانواده نیازمند و معرفی آنان به خیران نیکوکار تا حدودی کمک حال معیشت و اقتصاد زندگی آنان می شوند.

زنگنه 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان