آخرین اخبار

6. تير 1396 - 22:33   |   کد مطلب: 29237
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از رونمایی کتاب« خداحافظ سالار» خبر داد و گفت: این مراسم هشتم تیرماه در مجتمع فرهنگی ابن سینا برگزار می‌شود.

به گزارش رودآور؛ سردار مهدی ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوانی که جنگ تحمیلی را از نزدیک ندیده و آن را لمس نکرده به شکل نوین بازگو شود، اظهار کرد: نویسنده خوش‌ذوق همدانی آقای حمید حسام به درستی توانسته است این رسالت بزرگ را بر عهده گیرد.

وی با شاره به اینکه مفاهیم درست و کاربرد اصولی کلمات در قلم این نویسنده، خواننده را تا آخر کتاب داستان همراه خود نگاه می‌دارد، افزود: خوشبختانه این هنرمند با قلم شیوای خود برای استان افتخار دیگر آفریده و در هفته جاری از این اثر بزرگ رونمایی خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با تاکید بر اینکه مراسم رونمایی از کتاب "خداحافظ سالار" با روایت‌گری همسر شهید همدانی خانم چراغ‌نوروزی است، افزود: این مراسم پنجشنبه هشتم تیرماه از ساعت 9:30 صبح با حضور سردار شادمانی و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با حضور اقشار مختلف مردم در مجتمع فرهنگی ابن‌سینا همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های اصلی بنیاد حفظ آثار، تألیف و جمع‌آوری خاطرات شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم است، تصریح کرد: در همین راستا کمیته‌ای ویژه برای نگارش خاطرات همسران شهدا تشکیل شده تا خاطرات مدافعان حرم و مجاهدت‌های آنها در این برهه حساس به باد فراموشی سپرده نشود.

ظفری با تاکید بر اینکه آرامشی که در کشور داریم مرهون خون پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است، افزود: دشمنان قسم خورده نظام می‌خواهند به هر قیمت که شده آرامشی را که در کشور وجود دارد را از ما بگیرند ولی خوشبختانه با تدبیر رهبری و ایثار شهدا، هر بار مایوس می‌شوند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان