آخرین اخبار

7. تير 1396 - 16:21   |   کد مطلب: 29248
جانشین پلیس راه استان همدان عنوان کرد:
افزایش ۳۰ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی همدان
جانشین پلیس راه استان همدان گفت: تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان همدان طی تعطیلات عید فطر سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش رودآور؛ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ترافیک روان جاده های استان همدان اظهار داشت: در حال حاضر تنها در محور همدان به غار علیصدر شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی به وضعیت ترافیکی محورهای استان همدان در دو روز گذشته اشاره و عنوان کرد: از بعدازظهر یکشنبه چهارم تیرماه بار ترافیک در محورها افزایش یافت و در محورهای اصلی از مرکز به غرب و جنوب کشور در حد فاصل همدان تا گردنه دخان، خروجی اسدآباد، محور ملایر-آورزمان و نهاوند- فیرزوان ترافیک سنگین بود که این حجم ترافیک تا دیشب ادامه داشت.

اسماعیلی گفت: حجم تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان همدان در تعطیلات عید فطر سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی با تأکید بر اینکه با هرگونه تخلفی بدون برخورد می شود، گفت: رانندگان در جاده های فرعی و محورهای دو طرفه از سبقت خودداری کنند.

جانشین پلیس راه استان همدان با اشاره به جریمه ۶۰ هزار تومانی به ازای نبستن کمربند ایمنی راننده و سرنشینان خودروها، عنوان کرد: به رانندگان توصیه می شود بستن کمربند سرنشینان در ردیف جلو و عقب خودرو را جدی بگیرند.

اسماعیلی از وقوع یک فقره تصادف فوتی در ۴۸ ساعت گذشته در جاده های همدان خبر داد و افزود: متأسفانه برخورد موتور سیکلت با یک دستگاه پژو در محور فرعی قهاوند منجر به جان باختن راکب موتور سیکلت شد.

وی ادامه داد: طی دو روز گذشته ۸ تصادف منجر به جرح در استان همدان به وقوع پیوست.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان