آخرین اخبار

15. تير 1396 - 17:56   |   کد مطلب: 29382
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام سپاه در پرتاب موشک به محل استقرار داعش در سوریه نشان از اقتدار و عزت سپاه پاسداران و دفاع از مظلومان و مستضعفان دارد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مهمترین اقدامات امام راحل تشکیل نهادها و ارگان‌های انقلابی بود اظهار کرد: تشکیل این نهادها به نوعی مروج آرمان‌های فرهنگی و دینی و باورهای فکری رهروان اسلام و امام راحل در جامعه اسلامی است.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهادهایی است که با هدف اعتلای فرهنگ اسلامی و معنوی و ترویج شاخص‌های دین مبین اسلام و مسائل اعتقادی و دینی تاسیس شده و تاکنون نیز اقدامات خوبی را ارائه کرده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: طی سال‌های سپری شده از فعالیت این سازمان با توجه به  نیاز جامعه و به تناسب سیاست‌های کلی نظام اسلامی فعالیت‌های این سازمان همواره پیش رفته است.

وی با اشاره به برکات سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه‌های مختلف گفت: تشکیل کلاس‌های تابستانی در مساجد، اعزام مبلغان به روستاها در مناسبت‌های مختلف، تلاش برای حل مشکلات مردم، برگزاری دوره‌های مختلف آموزش‌های قرآنی و... از جمله این برکات در پیشبرد اهداف دینی و اسلامی توسط این سازمان است.

آزادیخواه در ادامه با اشاره به بحث مدیریت در نهادها به عنوان مهمترین اصل و ستون یک نهاد تعامل را از مهمترین ویژگی یک مدیر خوب دانست و گفت: مدیران باید با تعامل و وحدت پایه دینی و معنوی انقلاب را تقویت کنند.

وی اضافه کرد: آرامش حاکم بر استان و پیشبرد کارها به دور از هر نوع حاشیه ثمره تعامل مدیران تبلیغات اسلامی با یکدیگر است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه سپاه پاسداران را یکی دیگر از نهادهای مهم و انقلابی بعد از شکل‌گیری انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: نکته تمایز و تفاوت ما با سایر کشورها وجود همین نهادهای انقلابی است.

وی با استناد به فرمایش امام راحل که فرمود «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» سپاه پاسداران را نمونه بارز نهادی  انقلابی، مردمی و دینی برشمرد و تصریح کرد: اقدام اخیر سپاه در پرتاب موشک به محل استقرار تکفیری‌های داعش در سوریه نشان از اقتدار و عزت سپاه پاسداران و دفاع از مظلومان و مستضعفان دارد.

آزادیخواه با اشاره به اینکه نهادهای انقلابی از جمله سپاه از برکات و ارزش‌های انقلاب و نظام است، تاکید کرد: همه موظفیم از این نهادهای اسلامی دفاع و حمایت کنیم، کسی نباید آنها را تخریب کند زیرا این امر زیبنده  نظام و انقلاب نیست.

وی ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام دشتکی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: با ورود ایشان روحیه تعامل و همکاری در مدیریت تبلیغات اسلامی استان به وجود آمده که این موضوع نشان از عملکرد موفق ایشان در این عرصه دارد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین از زحمات حجت الاسلام عباسی در طی هفت سال مدیریت اداره تبلیغات اسلامی ملایر نیز تقدیر کرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم حجت الاسلام گروسی نیز با تجریه ارزشمندی که در این عرصه دارند بتواند در مسیر توسعه فرهنگی و اعتقادی این شهرستان گام بردارد.

  انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان