آخرین اخبار

4. مرداد 1396 - 13:18   |   کد مطلب: 29702
رئيس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان گفت: در جنگ و در عملیات مرصاد دشمن نتوانست قدم از قدم بردارد اما امروز با برجام توانستند بدون هیچ گونه خون ریزی به اهدفشان برسند.

«محمدرضا غلامی پاک» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، درباره بزرگترین تحریم این روزهای امریکا علیه ملت ایران که کارشناسان از آن با عنوان "مادر تحریم ها" یاد می کنند،گفت: رهبر انقلاب از ابتدای مذاکرات بارها گوشزد کردند که این مذاکرات و امریکا قابل اعتماد نیستند، ولی عده ای خودسرانه با فریب مردم رفتند کارهایی را انجام دادند و برجام را تصویب کردند.

آش برجام آن قدر شور شد که ظریف هم صدایش نسبت به تحریم ها درآمد!/ نه روحی از برجام مانده نه جسمی

وی اظهار کرد: با وضعیتی که این روزها رخ داده است، خود همان هایی که تصویب کننه برجام بودند، منتقد شده اند و آش آنقدر شور شده که صدای آشپز هم درآمده است، به گونه ای که حتی خود ظریف وزیر امور خارجه کشورمان هم می گوید نه روحی از برجام مانده نه جسمی.

مذاکره کنندگان ایرانی تصور می کردند با باج دادن به امریکا، امنیت تأمین می شود و فریب خوردند

رئيس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان افزود: همین افراد هم از ابتدا می دانستند ولی به دشمن اعتماد و بر خلاف نظر رهبری حرکت کردند واین بلا را سر مملکت آوردند.

غلامی پاک عنوان کرد: اینان خودشان هم فریب خوردندکه می توانند به دشمن اعتماد کنند و به خیال خامشان خواستند که با باج دادن به کدخدا امنیت را برای کشور به دست بیاورند ولی نمی دانند که امنیت با این چیزهابه دست نمی آید.

شباهت پذیرش قطعنامه 598 با برجام/امروز دشمن با "مادر تحریم ها"بدون هیچ گونه خونریزی به اهدافش رسیده

وی ادامه داد: فردا، پنجم مرداد ماه برابر با سالگرد عملیات مرصاد است دقیقاً عملیات مرصاد شبیه حادثه امروز ما است، چرا که عملیات مرصاد هم بعد از پذیرش قطعنامه 598 و با حمایت صدام خودفروخته امریکا و پشتبیانی از منافقین رخ داد و آن روزهاد شمن به دنبال نابودی کامل جمهوری اسلامی ایران بود.

رئيس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان تصریح کرد: آن روزها دشمن نتوانست قدم از قدم بردارد اما امروز با برجام توانستند بدون هیچ گونه خون ریزی به اهدفشان برسند.

مذاکره کنندگان فردای تاریخ به ملت باید جواب بدهند

غلامی پاک بر تأکید بر اینکه مسئولان باید فردای تاریخ به ملت ایران جواب بدهند، عنوان کرد: سابقه تاریخی امریکا نشان می اد که نباید به او اعتمادی کرد، اما شاهد بودیم که مذاکره کنندگان تصور می کردند که اگر با امریکا به مذاکره بنشینید همه مشکلات حتی آب و نانشان تأمین می شود.

وی افرود: آنان اگر کمی وجدان داشته باشند این را خواهند دید امریکا هرکجا رفته ویران کرده و آباد نکرده است.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان