آخرین اخبار

10. مرداد 1396 - 17:56   |   کد مطلب: 29805
استاندار همدان با تاکید بر اینکه این موضوع که در چهار سال آینده در استان همدان باشم یا نه دست من نیست، گفت: قرار نیست از همدان بروم و حداقل برای یک سال آتی برنامه‌ریزی کرده‌ام.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، محمدناصر نیکبخت بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تعهد 19 هزار و 740 شغل در استان همدان با بیان اینکه براساس سهمیه کشور اشتغال 19 هزار و 740 شغل از سوی دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری اعلام شده است، اظهار کرد: ایجاد این تعداد شغل قابل دسترسی است چراکه استان همدان پتانسیل‌های زیادی دارد.

وی با بیان اینکه ایجاد 19 هزار شغل در استان همت همگانی می‌خواهد و همکاری دستگاه‌های اجرایی، مدیران، کارشناسان، بانک‌ها و استقبال از سرمایه‌گذاران را می‌طلبد، ادامه داد: پایان هر فصل ارزیابی از عملکرد مدیران در حوزه اشتغال خواهیم داشت تا پایان سال سربلند باشیم.

استاندار همدان در رابطه با تامین آب شرب همدان از منابع جدید گفت: در سفر مقام معظم رهبری به استان همدان یکی از مصوبات تامین آب مطمئن برای مردم همدان بود که پیرو آن پیگیری‌هایی شد تا مضیقه آب در همدان رفع شود.

وی با بیان اینکه با کمک نمایندگان مجلس پیگیری‌هایی را داشتیم تا آب مطمئنی برای همدان تأمین کنیم، افزود: جلسات ماهانه به این خاطر است تا راهکار‌های مناسبی داده شد.

نیکبخت با تاکید بر اینکه در دولت یازدهم تلاش‌های خوبی در زمینه اشتغال شده و دولت همه توان خود را گذاشته بود تا مشکلات ایجاد شده در مسیر اقتصاد را حل کند، یادآور شد: قبل از دولت یازدهم اقتصاد آسیب دیده بود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 10 هزار نفر بیمه شده جدید در استان همدان ثبت شد، تصریح کرد: به تازگی مرکز پژوهش‌‎های مجلس شورای اسلامی اعلام کرد در سال 94 رتبه کسب و کار استان همدان 24 بوده که در سال گذشته به رتبه 11 رسیده و ارتقا پیدا کرده است.

استاندار همدان در ادامه در خصوص حضور خود در استان همدان ادامه داد: این موضوع که در چهار سال آینده در استان همدان باشم یا نه دست من نیست و بنده سرباز نظام و دولت هستم و برای سرباز هر تصمیمی فرمانده بگیرد باید اطاعت کنیم.

وی ادامه داد: اگر یک روز هم در همدان باشم فکر می‌کنم همیشه هستم در غیر این صورت کار‌ها لنگ خواهد شد، پس باید احساس کنیم همیشه هستیم و برای استان کار کنیم.

نیکبخت با تاکید بر اینکه من در خدمت نظام و دولت هستم، افزود: قرار نیست از همدان بروم و حداقل برای یک سال آتی برنامه‌ریزی کرده‌ام.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان