آخرین اخبار

16. مرداد 1396 - 15:39   |   کد مطلب: 29866
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه مجموعه خبری رودآور در سال های پس از تأسیس اثرگذار در سطح شهرستان و حتی استان بوده است، گفت: رسانه های محلی از آنجا که به طور عمده دغدغه مردمی دارند می توانند اثربخش عمل کنند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ امروز سالروز تأسیس تنها سایت دارای مجوز از وزارت ارشاد در تویسرکان یعنی سایت خبری رودآور است، از این فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان و نورعلیئی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد با حضور در دفتر خبری رودآور، آغاز پنجمین سال تأسیس رودآور را به مجموعه خبری آن تبریک گفتند.

پیش از این نیز «محمدمهمدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد و وظایف رسانه های محلی گفته بود که رسانه ها وظایف و رسالت های مختلفی دارند و با توجه به همه جوانب شرایط یک رسانه موفق و جمع بندی های شده ضمن تشکر از مسئولان سایت خبری تحلیلی رودآور نمره بالایی به این سایت می دهم.

وی اظهار کرد: جامعه امروزی ما نیازمند انتقال اخبار، تحلیل ها و انعکاس دقیق اخبار است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رسانه ها به ویژه رسانه های محلی در این استا فعالیت های چشمگیری دارند و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان عمل می کنند.

 مفتح با تأکید بر اینکه سایت رودآور در این باره تلاش ارزنده ای داشته و دارد و به درستی کار را انجام می دهد، عنوان کرد: به طور یقین این گونه رسانه های خبری در هماهنگ کردن مردم برای پیشرفت و هماهنگ کردن و تعامل مردم در برخورد با مسائل مهم کشوری نقش سازنده ای دارند.

مفتح عنوان کرد: انتقال صحیح اخبار مربوط به مسئله برجام و تشکیل کمیسیونی مخصوص برای بررسی آن توسط کارشناسان، توسط رسانه ها است که باید به درستی برای مردم بازگو شود و  اطلاع رسانی دقیق و بهنگام از وظایف اصولی رسانه ها است.

وی با بیان اینکه با توجه به تأکید سخنان مقام معظم رهبری که مردم پشتوانه نظام هستند، تصریح کرد: از این رو آگاه بودن مردم از اخبار روز محلی، استان و کشوری ضروری است و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه جز وظایف و رسالت رسانه ها است.

نماینده مردم تویسرکان درمجلس شورای اسلامی افزود: چند روز گذشته مقام معظم رهبری نکات کلیدی و اثرگذاری را بیان کردند و لازم است تا این نکات کلیدی که نقشه راه هستند به گوش تمامی مردم حتی روستاهای دور دست هم برسد.

مفتح عنوان کرد: صدا و سیما و خبرگزاری ها در این راستا به موقع وارد می شوند اما نباید از نقش تأثیر گذار پایگاه ها خبری غافل شد چرا که این سایت های خبری محلی به دلیل نزدیک بودن با مردم آن منطقه تأثیرگذاری بیشتری دارند.

وی گفت: این گونه رسانه ها باید تلاش کنند تا مشکلات و مطالبات مردم در ابعاد مختلفی که انتظار می رود را به گوش مسئولان برسانند و در کنار این خبررسانی که انجام می دهند دولت هم لازم است آنان را حمایت کند.

نماینده مردم تویسرکان افزود: رسانه ها وظایف و رسالت های مختلفی دارند و با توجه به همه جوانب شرایط یک رسانه موفق و جمع بندی های شده ضمن تشکر از مسئولان سایت خبری تحلیلی رودآور نمره بالایی به این سایت می دهم.

رسانه های محلی، رسانه هایی قابل اعتماد برای مردم

«علی نورعلئیی» سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان هم با اشاره به اینکه مجموعه خبری رودآور در سال های پس از تأسیس اثرگذار در سطح شهرستان و حتی استان بوده است، گفت: رسانه های محلی از آنجا که به طور عمده دغدغه مردمی دارند می توانند اثربخش عمل کنند.

وی اظهار کرد: اثربخشی رسانه های محلی برکسی پوشیده نیست و این دست رسانه ها برای مردم قابل اعتمادتر محسوب می شوند.

به گزارش رودآور،

 

 

 

 

زنگنه 

امنتهای پیام/

 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان