آخرین اخبار

17. مرداد 1396 - 8:04   |   کد مطلب: 29887
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه امام جمعه تویسرکان، گفت: گاهی اوقات تشکر از یک فرد قبل از انتقاد سپری برای نتیجه گرفتن می شود و در این صورت است که انتقاد هم بر دل می نشیند.

به گزارش خبرنگار  رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در جمع خبرنگاران تویسرکانی با تبریک به مناسب روزخبرنگار و گرمیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، گفت: یک خبرنگار متعهد به دنبال آن است تا با چه بیانی عنوان مطالب خود را عنوان کند که رضایت خدا و رفع مشکل مردم به دنبالش باشد.

وی اظهار کرد: چنین خبرنگاری به دنبال تخریب نیست و نمی خواهد با نوشته های خود به اصطلاح لج مسئول یا فردی را دربیاورد و انتقاد خود را با بیانی اثرگذار و ارائه پیشنهاد مطرح می کند، گاهی از خوبی هامی نویسد و گاهی هم از ضعف ها، اما تخریب در کارش راهی ندارد.

امام جمعه تویسرکان افزود: گاهی اوقات تشکر از یک فرد قبل از انتقاد سپری در مسیر نتیجه گرفتن می شود و در این صورت است که انتقاد هم بر دل می نشیند و خبرنگار در اینجا ظریفانه و نکته سنج رفتار کرده است.

خبرنگاران به دنبال مچ گیری نباشند

حجت اسلام موحدی عنوان کرد: خبرنگاران پخته عمل کنند و منصفانه بنویسند و به دنبال مچ گیری نباشند و یا اینکه به گونه ننویسند تا مسئولی تصور کند که منظور از نوشته های آن خبرنگار تنها ملامت کردن است و اگر این گونه شود از نظر اخلاقی صحیح نیست و طرف مصاحبه شونده هم موضع می گیرد.

گلایه مندی خبرنگاران از رفتار برخورد نامناسب برخی از مسئولان ادارات تویسرکان

در این دیدار خبرنگاران دغدغه ها و مشکلات خود را هم عنوان کردند، دغدغه هایی که برخی از آن ها نشان از گلایه مندی از برخورد نامناسب تعدادی از مسئولان ادارات با خبرنگاران از هر طیف و جناحی داشت.

به گزارش رودآور؛ خبرنگار شهید محمود صارمی به همراه دیپلمات های ایرانی، 17 مرداد سال 1377 به دلیل حمله عوامل طالبان به کنسولگری ایران در مزار شریف به شهادت رسید، از این رو این روز در تقویم رسمی کشورمان با عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان