آخرین اخبار

18. مرداد 1396 - 23:30   |   کد مطلب: 29906
فرمانده سپاه انصارالحسين(ع) همدان با بيان اينكه اجازه نمي‌دهم كسي در استان از خطوط قرمز نظام مقدس جمهوري اسلامي عبور كند، گفت: يكي از دلايل عقب‌ماندگي در استان ترجيح دادن موضوعات سياسي است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی امشب در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و مدیران مسوول در استان همدان با اشاره به خدمات بی‌شائبه و بزرگ سردار ابوحمزه فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار کرد: این تغییرات در سیستم فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح کشور امری عادی است و جابجایی در فرماندهی سپاه همدان نیز در همین راستا بوده و ارتباطی به انتخابات ندارد.

وی سیاست خود را اجرای برنامه‌ها و اصول ابلاغی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و با بیان اینکه به هیچ عنوان از این خط و خطوط خارج نخواهیم شد، افزود: در حوزه استانی نیز تعامل با دستگاه‌ها و سازمان‌های استانی برای انجام مأموریت‌ها و پیشبرد امور در دستور کار بوده و هست.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه هنوز ظرفیت بسیج آن طور که باید در جامعه شناخته نشده است، گفت: با شناساندن این ظرفیت و بهره‌گیری از آن می‌توان به مانند هشت سال دوران دفاع مقدس شاهد اتفاقات بزرگ و دستاوردهای عظیمی بود.

راه‌اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان

وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان، عملیاتی شدن این مهم را در گرو همکاری سازمان‌های دولتی دانست و افزود: این تعامل و همکاری باعث حل مشکلات جامعه و کمک به محرومیت‌زدایی در استان خواهد شد.

سردار مجیدی انتقاد سازنده نسبت به سازمان‌های دولتی و ارائه راهکار برای رفع مشکلات در استان را دیگر سیاست کاری خود عنوان کرد و توجه به مطالبات مقام معظم رهبری را دیگر برنامه اصلی خود عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مراقبت در خصوص رعایت خطوط قرمز نظام از دیگر مسائلی است که به صورت جدی مورد توجه خواهد بود، تأکید کرد: اجازه نمی‌دهیم کسی از خطوط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی عبور کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه سخنانش با گریزی به وضعیت اقتصادی استان گفت: آیا دستگاه‌های اجرایی استان به وظیفه خود در حوزه تحقق اقتصاد مقاومتی عمل کرده‌اند؟ اگر چنین بود که الان نباید وضعیت اینگونه بود.

*در حوزه برگزاری یادواره شهدا باید تمام دستگاه‌های دولتی ورود کنند

وی در بخش دیگری با بیان اینکه در حوزه برگزاری یادواره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز باید تمام دستگاه‌های دولتی ورود کنند ولی این کار محقق نشده است، گفت: با وجودی که سپاه در طول سال 400 یادواره شهدا برگزار می‌کند، نتوانسته‌ایم آن طور که باید و شاید برای 8 هزار شهید والامقام استان کار کنیم که رفع این خلأ نیازمند ورود همگانی است.

مجیدی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت فعال نیست، ضمن رد این مطلب گفت: این مجمع در ایام انتخابات برای مدت کوتاهی کار خود را تعطیل کرد تا شائبه فعالیت انتخاباتی ایجاد نشود.

وی در ادامه سخنانش یکی از دلایل عقب‌ماندگی در استان را ترجیح دادن موضوعات سیاسی عنوان کرد و افزود: اینکه موضوعات سیاسی نیز باید در حد خود مورد توجه باشد، حرفی نیست اما مشکلات استان با این مسائل حل نخواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در پاسخ به درخواست یکی از مدیران مسوول مبنی بر اعزام خبرنگاران به سوریه، از اعزام تعدادی از خبرنگاران همدان به نوار مرزی سوریه خبر داد و تصریح کرد: در این منطقه می‌توان نحوه آمادگی مدافعان حرم را مشاهده کرده و منعکس کرد.

وی در پایان با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور دارای اثرات بسیار فوق‌العاده‌ای است، گفت: از اصحاب رسانه می‌خواهم با حضور در این اردوها و انعکاس خاطرات روایان جنگ در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش‌آفرین باشند.

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان