آخرین اخبار

20. مرداد 1396 - 13:49   |   کد مطلب: 29916
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان گفت: ضربه ای که نمایندگان سلفی بگیر به پیکره ملت شریف ایران وارد کردند بسیار سهمناک بود،آنان عزت وغرور ملی را همانند عزت پاسپورت نابود کردند.

به گزارش رودآور؛ «قائم نانکلی» در جمع نمازگزاران تویسرکانی و در سخنرانی پیش از خطبه های امروز گفت: از امام جمعه تویسرکان که در راستای فرامین گوهربار مقام معظم رهبری مبنی بر حضور دانشجویان انقلابی در تریبون های نمازجمعه برای روشنگری و آگاهی بخشی و بصیرت افزایی برای مردم لبیک گفتند و به جوانان اعتماد نموده و این فرصت را در اختیار بنده  قرار داد، تشکر می کنم.

وی اظهار کرد: نماز گزاران تويسركاني هفته گذشته بود که حکم ریاست جمهوری دوازدهم  توسط  ‌مقام معظم رهبری تنفیذ شد، این تنفیذ دارای نکات  و توصیه های بسیار مهمی بود که به صورت دلسوزانه و پدرانه به تمام مسئولان کشوری و لشکری به ویژهدولت مردان کابینه دوازدهم گوش زد شد.

عدم توجه به توصیه های رهبری از هر دشمن خارجی خطرناک تر است

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان افزود: امیداوریم رییس جمهور و دیگر عزیزان کابینه این رهنمود های ولی امر مسلمین جهان را جامعه عمل بپوشانند، توصیه هایی که عدم توجه به آن می تواند برای کشور از هر دشمن خارجی خطر ناک تر باشد.

نانکلی از نکات مهم رهبری در آن دیدار می توان به مواردی تیتروار از جمله؛ "این مسئولیت را امانت بدانید"، "اولویت ها را رعایت کنید"، "با برنامه حرکت کنید"، "اتحاد ملت را مهم بشاریید"، "میان مردم بروید"، "قدر نیروهای انقلابی و پر انگیزه را بدانید"، "از نظرات مخالفین آشفته نشوید"، "درتعامل بین المللی از دشمنان غفلت نکنید"، "در زمینه اقتصادی و فرهنگی قوی شوید" و "به خدا توکل کنید" اشاره کرد.

اولویت اقتصاد مردم است

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب تأکید دارند که "اولویت ها را رعایت کنید" کنید، تصریح کرد: یعنی مسئول گرامی دغدغه مردم خرید هوایپما دست چندمی و مرجوعی خارجی با قیمت گزاف نیست اولویت اقتصاد مردم است که رهبری عظیم شان راه حل ان را هم اقتصاد مقاومتی مي دانند پس اولویت ها را رعایت کنید و بيشتر به درد مردم برسيد.

 مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان در ادامه به جمله ای دیگری از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "میان مردم بروید" هم پرداخت و گفت: حضور در کنار مردم و شنیدن مشکلات و دغدغه مردم یکی از وظایف مسئول است چرا که خادم مردم اند بسيج دانشجويي تويسركان در همين راستا طبق نظر وانتظارات رهبري معظم كه از افسران جنگ نرم ودانشجويان انقلابي دارد.

مسئولان شهرستان بيشتر به فكر اين مردم باشند

نانکلی همچنین اظهار کرد: در اردوهاي جهادي مطالبه گري وپيگيري مشكلات مردم روستاهاي محروم را در نظر دارد و از همين تريبون در خواست مي كنم مسئولان شهرستان بيشتر به فكر اين مردم باشند، مسئولان باید اشرافی گری را کنار بگذارند و هم مسیر در کنار مردم حرکت کنند فرقی نمی کند در چه سطحی از مسئولیت باشند رییس جمهور و استاندار یا فرماندار یا بخشدار، ارزش پیدا نمی کنید وقتی ببین مردم گرامی نباشید.

آقای نماینده عکس گرفتن با یک کمونیست افتخار نیست

وی در ادامه به اتفاقات تلخ و دردناک وسخيف روز تحلیف  روحانی درمجلس كه توسط چند نماينده آن حاشیه های جنجانی اتفاق افتاداشاره كرد و افزود:  آقای نماینده عکس گرفتن با یک کمونسیت افتخار نیست، عکس گرفتن باکسی که از پس و‌پیش جناحین جنجر در قلبمان می کند افتخار نیست، عکس گرفتن با کسی که دارو‌های ضد سرطانی را تحریم کرده و خون مردم رو در شیشه کرده افتخار نیست،  افتخار این است که با رای اعتماد شما به افراد مومن متدین انقلابی و دلسوز کاری ارزنده برای کشور امام زمان (عج) انجام دهید.
نمایندگان سلفی بگیر، عزت مردم را همچون عزت پاستورت از بین بردند 

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان تصریح کرد: ضربه ای که شما به پیکره ملت شریف ایران وارد کردید بسیار سهمناک بود، شما عزت وغرور ملی را همانند عزت پاسپورت نابود کردید، آقایان نماینده حالا که عکس های یادگاریتان را گرفتید فکری برای ملتی که نماینده آنان هستید بکنید. 

نمایندگان سلفی بگیر عزت را به غرب زدگی فروختند
نانکلی ادامه داد: آقایان نماینده عزت و سرافرازی را به غرب زدگی و اجنبی پرستی فروختید و باعث شرم ساری ایران و ایرانی شديد حیقیت ها را باید گفت و بازهم  آفرین به جسارت نماینده شیراز که به اشتباه خود اعتراف و عذر خواهی کرد، آیا دیگران نمایندگان پیشمیان نیستند؟!

وی تأکید کرد: شرمنده فرزندان شهداي مدافعان حرم هستيم كه پدرانشان با دشمنان اهل بيت در حال جنگ هستند، خداوندا فردا چگونه در چشمان منتظر وبيقرار اين فرزندان نگاه كنيم وبگوييم آن موقع كه پدران شما در حال جنگ با سَلَفي ها بودند عده اي از نمايندگان اين ملت با حاميان قاتلان پدرانتان سِلفي مي گرفتند.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان