آخرین اخبار

24. مرداد 1396 - 22:18   |   کد مطلب: 30020
دبیر هیأت فوتبال همدان خبر داد
قضاوت داوران همدانی در لیگ برتر فوتبال و فوتسال
دبیر هیأت فوتبال استان همدان از قضاوت داوران همدانی در لیگ برتر فوتبال و فوتسال کشور خبر داد.

به گزارش رودآور؛ مهدی بوجاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به قضاوت داوران همدانی در لیگ برتر، اظهار کرد: فدراسیون فوتبال کشورمان با ابلاغ‌های جداگانه‌ای، از داوران همدانی برای قضاوت در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال و هفته هشتم لیگ فوتسال دعوت کرده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس بیژن حیدری از داوران بین‌المللی کشورمان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته، قضاوت دو تیم تراکتورسازی تبریز و نفت تهران را در بر عهده خواهد داشت.

دبیر هیأت فوتبال استان همدان با بیان اینکه این بازی روز پنج‌شنبه 26 مردادماه از ساعت 19:45 به میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد، از قضاوت دیگر داور همدانی در لیگ برتر خبر داد و افزود: پیام حیدری دیگر داور بین‌المللی کشورمان دیدار دو تیم سپیدرود رشت و پیکان تهران را سوت خواهد زد.

وی اضافه کرد: این بازی نیز روز جمعه و از ساعت 19:30 در ورزشگاه عضدی رشت برگزار خواهد شد.

بوجاریان از حضور دیگر داور همدانی در لیگ فوتسال خبر داد و افزود: بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، حمیدرضا قدسی‌راغب به عنوان داور دوم دیدار تیمهای شهرداری ساوه و شهروند ساری انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه این بازی در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتسال کشور، روز جمعه 27 مرداد در ساوه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: هرمز مشفق داور بازنشسته استان نیز به عنوان ناظر دیدار تیم‌های مقاومت قرچک و گیتی‌پسند اصفهان در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور که روز جمعه هفته جاری برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان