آخرین اخبار

26. مرداد 1396 - 13:03   |   کد مطلب: 30051

فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به برگزاری جشنواره شهر ملی منبت از 15 تا 24 شهریورماه گفت: برگزاری جشنواره مبل و منبت ملایر فرصت مناسبي برای جذب گردشگر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، عبدالعظیم رضایی پیش از ظهر امروز در جمع کارآفرینان حوزه مبل و منبت شهرستان ملایر با اشاره به رقابت در دنیای اقتصادی بیان داشت: خلق یک فرصت اقتصادی مناسب بسیار سخت و پیچیده و تکرارناپذیر است.  

وی با اشاره به ترسیم وضعیت اقتصادی، مستعد بودن شهرستان ملایر و فراهم شدن بستر کار با توجه به آمادگی زیرساخت‌های لازم گفت: این هنر مردم و مسئولین شهرستان است که بتوانند از این فرصت‌ها و ظرفیت‌ها به نحو شایسته استفاده کنند.

فرماندار شهرستان ملایر با بیان اینکه ملایر شهرستان منحصر به فرد با موقعیت جغرافیایی مناسب بوده و در حوزه‌های مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن دارد تصریح کرد: برای اینکه یک رونق اقتصادی خوب ایجاد شود باید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را که مکمل هم هستند توسعه دهیم.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای ثبت ملی مبل و منبت ملایر تصریح کرد: همه این تلاش‌ها قابل تحسین بوده و ثبت ملی مقدمه‌ای برای ثبت جهانی است و اگر بتوانیم منبت ملایر را ثبت جهانی کنیم در حوزه گردشگری نیز تاثیر بسزایی در شهرستان خواهد داشت.

رضایی با اشاره به رقبای شهرستان در ثبت ملی منبت بیان داشت: باید بدانیم این رویداد چقدر برای آینده و اقتصاد این شهرستان مهم و تاثیرگذار است و از این فرصت استفاده کنیم.

وی با اشاره به نقش مهم تبلیغات در پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای تأکید کرد: تبلیغات موضوعی بسیار مهم و رکن تاثیرگذار در اقتصاد بوده ولی در عین حال هزینه‌بر است.

فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به برگزاری جشنواره شهر ملی منبت از 15 تا 24 شهریورماه در ملایر گفت: این زمان برای برگزاری جشنواره بسیار مناسب است چراکه پیک سفرهای تابستانی در این ایام بوده و همه باید برای برگزاری مطلوب این جشنواره پای کار بیایند.

وی اضافه کرد: شهرستان این فرصت را دارد که از این چند روز جشنواره پیش رو حداکثر استفاده را داشته و اگر نتوانیم درست استفاده کنیم متضرر خواهیم شد.

رضایی با اشاره به جلسه چند روز گذشته در تهران افزود: با صحبت‌هایی که داشتیم قرار شد تیزرهای تبلیغاتی تهیه شده در شهرستان از صدا و سیما پخش شود و از زمان و نحوه جشنواره نیز اطلاع‌رسانی لازم صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: باید خشت اول این جشنواره را طوری بگذاریم که هر ساله شاهد برگزاری این جشنواره در شهر ملایر و سایر شهرهای شهرستان نیز باشیم.

فرماندار شهرستان ملایر گفت: کارآفرینان حوزه مبل و منبت در چند روز برگزاری جشنواره ضمن تعامل با بازدیدکنندگان و مسافران اتیکت قیمت را نصب کنند و تخفیفات ویژه‌ای برای این ایام ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم با محوریت منبت شهرستان و توسعه اقتصادی در زمینه مبل و منبت، حوزه‌های مختلف گردشگری را در این شهرستان فعال کرده و این جشنواره یکی از فرصت‌های ویژه و ممتازی است که برای ما ایجاد شده است.

 انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان