آخرین اخبار

26. مرداد 1396 - 12:11   |   کد مطلب: 30056
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: از بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) شرایط برای انتقال ریزگردها از سمت جنوب و غرب کشور به این استان فراهم می شود.

به گزارش رودآور؛ محمد حسن باقری شکیب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر پدیده گرد و غبار در همدان بسیار رقیق است و دید هنوز به زیر 10 کیلومتر نرسیده است اما این پدیده از بعدازظهر غلیظ تر شده و تا روز شنبه هفته آینده استان را فرا می گیرد.

وی گفت: آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده نیمه ابری، گاهی وزش باد و از بعد از ظهر افزایش سرعت وزش باد و افزایش ابر و غبار محلی پیش بینی می شود و احتمال رگبار و رعد و برق به ویژه در نیمه شمالی استان دور از انتظار نیست. 
وی اضافه کرد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 15 درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 32 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است. 
باقری شکیب ادامه داد: گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته اسدآباد با 34 درجه سانتیگراد بالای صفر و خنک ترین نقطه، بهار با 12درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است. 
وی گفت: تا چند روز آینده از نقطه نظر دمایی تغییرات محسوسی در استان وجود ندارد. 
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد. 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان