آخرین اخبار

29. مرداد 1396 - 7:01   |   کد مطلب: 30092
رئیس هیات هندبال استان همدان با بيان اينكه هندبالیست‌هاي همدان با وجود کمبود امکانات همواره بهترین نتایج را کسب می‌کنند، گفت: امیدواریم امسال بتوانیم اسپانسر قوی برای حمایت از تیم‌های هندبال استان جذب کنیم.

به گزارش رودآور؛ حمید کرم‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه امیدواریم امسال بتوانیم اسپانسر قوی برای حمایت از تیم‌های هندبال استان جذب کنیم، اظهار کرد: با وجود مشکلات مالی هیات هندبال استان همدان، تیم‌های هندبال شهرستان‌ها با جدیت به کار خود ادامه می‌دهند و تلاش می‌کنیم این رشته جذاب ورزشی در سایر شهرستان‌های دیگر استان نیز نهادینه شود.

وی افزود: با توجه به استعداد بالقوه استان همدان و شرایط جسمانی فرزندان این خطه، با حمایت مسئولان استانی سال گذشته جشنواره هندبال را در فصل تابستان برگزار کردیم که با استقبال پرشور علاقمندان به هندبال روبرو شد.

رئیس هیات هندبال استان همدان با اشاره به وجود بازیکنان خوب در استان یاد‌آور شد: نیاز امروز ورزش استان وجود حامیان مالی در این بخش است که متاسفانه تنها بار مالی در ورزش بر دوش هیات‌ها و اداره کل ورزش‌ و‌ جوانان استان است.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی خوبی در هندبال داریم و تمام هندبالیست‌ها با تجربه و دوره‌دیده هستند، گفت: هندبالیست‌ها با وجود کمبود امکانات همواره بهترین نتایج را کسب می‌کنند و خوشبختانه سال 95 برخلاف مشکلات مالی بیشتر تیم‌ها را در رده‌های مختلف سنی به مسابقات کشوری اعزام کردیم.

کرم‌بیگی در پایان از نقش فعال هیات‌های شهرستانی سخن گفت و افزود: خوشبختانه استان همدان دارای ظرفیت خوبی در ورزش هندبال است و امیدواریم با حمایت مسئولان و ورزش‌دوستان استان از هندبال، هر روز بیش از گذشته شاهد پیشرفت ورزشکاران این رشته و توسعه این ورزش در استان باشیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان