آخرین اخبار

18. شهريور 1396 - 16:22   |   کد مطلب: 30366
به مناسبت عید سعید غدیرخم راهپیمایی " میثاق با غدیر" با حضور بیش از هزار نفر از نونهالان قرانی در همدان برگزار شد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، راهپیمایی" میثاق با غدیر" به منظور گرامیداشت عید سعید غدیر خم  با حضور پویندگان قرآنی جلسات 120 گانه مکتب امام زمان(عج)  برگزار شد.

نوجوانانی که برای شرکت در این راهپیمایی در مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه همدان تجمع کرده بودند ضمن دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان بر تجدید بیعت با ولایت تاکید کردند.

  آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی نمانیده ولی فقیه در استان ضمن قدردانی از این حرکت فرهنگی، به هر یک از این نونهالان هدایایی اهدا کردند.

نونهالان و نوجوانان پویندگان قرآنی جلسات 120 گانه مکتب امام زمان(عج) از مقابل دفتر امام‌جمعه همدان تا آرامگاه بوعلی سینا را راهپیمایی کرده و اذکار و سرودهایی با مضمون گرامیداشن عید غدیر خم و مدح و منقبت امام علی (ع) را قرائت کردند.

مسئول جلسات قرآنی مکتب امام زمان(عج) همدان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: راهپیمایی"میثاق با غدیر" با محوریت جلسات 120 گانه قرآنی با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، آستان قدس رضوی ، قرارگاه خاتم الانبیاء، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بنیاد غدیر و همکاری فرمانداری همدان برگزار شد.

جواد مجتهدی افزود: در این راهپیمایی یک هزار نفر از پویندگان قرآنی جلسات 120 گانه مکتب امام رمان(عج) همدان شرکت کردند.

وی با بیان اینکه این نونهالان و نوجوانان در رده سنی 10 الی 15 سال هستند، عنوان کرد: پویندگان قرآنی حاضر در راهپیمایی امروز از 80 جلسه قرآنی قرائت، تجوید، حفظ و غیره در این راهپیمایی حضور داشتند.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این راهپیمایی بزرگداشت عید غدیر و آشنایی پویندگان قرآنی مکتب امام زمان (عج) با فلسفه غدیر است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان