آخرین اخبار

27. شهريور 1396 - 20:12   |   کد مطلب: 30543
در مرحله نهایی رقابت‌های دو و میدانی لیگ امید بانوان
بانوی همدانی نایب قهرمان پرتاب دیسک شد
دبیر هیأت دو و میدانی همدان گفت: بانوی همدانی درمرحله نهایی رقابت‌های دو و میدانی لیگ امید بانوان بر سکوی دوم مسابقات ایستاد.

به گزارش رودآور؛ مسعود بنوان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به حضور ورزشکاران همدانی در مرحله نهایی رقابت‌های دو و میدانی لیگ امید، اظهار کرد: از 12 دو و میدانی کار همدانی سه ورزشکار در بخش بانوان حضور یافتند.

وی با بیان اینکه سه بانوی دو و میدانی‌کار همدانی در ماده‌های مختلف به رقابت با حریفان پرداختند، گفت: مبینا رحمانی در پرتاب دیسک، مریم خوش‌نیت در 800 متر و شیرین نادربیگی در 3000 متر مانع در رقابت‌ها حضور یافتند.

دبیر هیأت دو و میدانی استان همدان بیان کرد: در پرتاب دیسک مبینا سادات رحمانی با ثبت رکورد 31 متر و 35 سانتیمتر در رده دو قرار گرفت.

 وی در ادامه به حضور ورزشکاران در بخش آقایان در در مرحله نهایی رقابت‌های دو و میدانی لیگ امید اشاره کرد و افزود: طی روز اول و دوم ورزشکاران استان به رقابت با حریفان می‌پردازند.

بنوان با بیان اینکه رقابت‌ها در بخش آقایان از صبح فردا آغاز خواهد شد، تصریح کرد: آرش قاسمی، علی زورآوند و علی حاجی‌بابایی در ماده 5000 متر و محمد حاصلی و علی حاجی‌بابایی در ماده 800 متر در صبح روز نخست به میدان خواهند رفت.

وی ادامه داد: سید ا‌میر زمانپور، محمد حاصلی و مهدی صدری نیز در ماده 1500 بعداز ظهر فردا برای کسب عنوان به رقابت با حریفان می‌پردازند.

دبیر هیأت دو و میدانی همدان خاطرنشان کرد: محمد سلگی و امیرمحمد شعبانی در پرتاب وزنه و علی حاجی‌بابایی در ماده 5000 متر نیز در صبح روز دوم رقابت‌ها به میدان می‌روند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان