آخرین اخبار

28. شهريور 1396 - 21:21   |   کد مطلب: 30559
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از پیشنهاد هشت گزینه برای شهرداری همدان توسط اعضای شورای شهر و امکان اعلام اسامی گزینه‌ها طی شنبه تا یکشنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش رودآور؛ کامران گردان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، از پیشنهاد هشت گزینه جدید برای شهرداری همدان خبر داد و اظهار کرد: گزینه‌های پیشنهاد شده امروز مطرح شده که بنابر رایزنی و ارائه برنامه از سوی این کاندیداهاست.

وی با بیان اینکه گزینه‌های پیشنهاد شده بومی و غیر بومی هستند، گفت: از فردا رایزنی با گزینه‌ها آغاز خواهد شد چراکه امکان انصراف برخی از گزینه‌ها وجود دارد و اسامی نهایی کاندیداهای شهرداری پس از مشخص شدن نتایج رایزنی‌ها اعلام خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: هشت گزینه پیشنهادی سابقه اجرایی قوی دارند و از بین این گزینه‌ها شهردار همدان انتخاب خواهد شد؛ عصر امروز نیز با یک گزینه رایزنی صورت گرفت که قرار بر ادامه مذاکره و برگزاری جلسه با اعضای شورا شد.

وی انتخاب شهردار تا پایان 10 روز تعیین شده توسط رئیس شورای شهر را بعید دانست و افزود: امکان اعلام اسامی هشت گزینه با قطعی شدن مذاکرات را روز شنبه و یکشنبه هفته آینده وجود دارد و انتخاب شهردار قطعاً تا پایان روز دهم نخواهد بود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان