آخرین اخبار

29. شهريور 1396 - 21:10   |   کد مطلب: 30575
دبير اولین همایش «خانواده و تربیت نسل جوان» در همدان مطرح كرد
جبهه کفر درصدد محو فرهنگ مهدویت/ جلوه مهر حضرت حجت(عج) را معرفي كنيم
دبير اولین همایش «خانواده و تربیت نسل جوان» در همدان با بیان اینکه جبهه کفر مي‌خواهند فرهنگ مهدویت را محو كند، گفت: باید در راستای معرفي جلوه رحمانيت و مهرباني حضرت ولیعصر(ع) قدم برداریم.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان راضیه مظاهری امشب در همایش «خانواده و تربیت نسل منتظر» با بیان اینکه باید مسائل و فعالیت‌های مربوط به ظهور امام زمان(عج) در خانواده و جامعه را بیشتر کنیم، اظهار کرد: دین جدا از سیاست نیست و قیام عاشورا سراسر سیاسی و قیام حضرت مهدی(ع) نیز در ادامه قیام عاشورا خواهد بود.

وی هدف از برگزاری این همایش را آشنایی خانواده با معارف مهدوی عنوان کرد و ادامه داد: در جامعه امروز تربیت دینی و نشر معارف مهدویت دستخوش آسیب‌هایی شده که باید آنها را رفع کرد.

دبیر اولین همایش «خانواده و تربیت نسل جوان» در همدان با تاکید بر اینکه خانواده‌ها باید با آسیب‌های موجود بر سر راه مهدویت آشنا شده و فرزندان خود را از این آسیب‌ها دور کنند، ادامه داد: برگزاری این همایش قدمی کوچک در راستای ترویج معارف مهدوی است.

وی با تاکید بر اینکه همه باید در راستای ترویج معارف مهدوی و امر ظهور تلاش کنیم، اضافه کرد: اولین کار و هدف خانواده باید تربیت نسل منتظر شهید باشد.

نویسنده کتاب «کاکلی و چاه» که با محوریت مهدویت نگاشته شده، نیز بزرگترین افتخار را شیعه بودن عنوان کرد و افزود: بزرگترین دغدغه خانواده‌ها در جامعه شیعه داشتن فرزند صالح است.

جواد دی‌آبادی با بیان اینکه این کتاب با هدف بهبود تربیت کودکان و به خصوص کودکان کمتر از هفت سال با همکاری گروه عطر مشکات تالیف شده است، ادامه داد: روانشناسی رنگ و استفاده از راویان در نوشتن کتاب‌های کودکان و نوجوانان دو اصل مهم است که در این کتاب رعایت شده است.

در پایان این مراسم اولین جلد این کتاب به فرزند شهید مدافع حرم محمدحسین بشیری اهدا شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان