آخرین اخبار

13. مهر 1396 - 14:22   |   کد مطلب: 30834
رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان تویسرکان از روکش آسفالت تونل ولایت خبر داد و گفت: عملیات روکش آسفالت از ساعت 9 صبح آغاز و تا ساعت 17 ادامه دارد و در این مدت تونل مسدود است و راه جایگزین گردنه دولایی است.

«ابراهیم نانکلی» در گفت وگو با خبرنگار رودآور؛ گفت: با توجه  به اهمیت بالا بردن سطح ایمنی راه ها به  ویژه  در محل‌های حساسی از جمله تونل‌ها و  اهمیت نگهداری و اجرای طرح های راهداری در محدوده تونل روکش کامل تونل ولایت در حال انجام است.

نانکلی با بیان اینکه روکش تونل ولایت از یازدهم مهرماه جاری آغاز شده و 10 روز به طول می انجامد، اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت از ساعت 9 صبح آغاز و تا ساعت 17 ادامه دارد و در این مدت تونل مسدود است و راه جایگزین گردنه دولایی است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان تویسرکان افزود: در تیر ماه سال جاری به دلیل اهمیت مسئله تطابق نور در تونل ها، تعویض کامل کابل تونل ولایت به طول یک هزار 550 متر انجام و همچنین 25 عدد از روشنایی های داخل تونل اصلاح شد.
نانکلی تصریح کرد: اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان با هماهنگی مرکزمدیریت راه های کشور با مسدود کردن تونل و هدایت ترافیک عبوری از مسیر کنارگذر عملیات لکه گیری آسفالت را مدیریت می کند.

وی عنوان کرد: تونل ولایت درمحور تویسرکان ـ خیرآباد به طول 777 متر  و عرض آسفالت هشت متر تنها تونل استان همدان است.
رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان تویسرکان درادامه گفت: اجرای طرح فیزیکی ایمن سازی مدرسه خیرابآاد نیز به دلیل حساسیت رفت وآمد دانش آموزان انجام شده است.

زنگنه

 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان