آخرین اخبار

25. مهر 1396 - 19:31   |   کد مطلب: 31041
4 بازی، یک امتیاز
شهرداری، باخت پشت باخت!
تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته هفتم لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور شکست خورد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته هفتم لیگ دسته دوم کشور متحمل شکست خانگی سه بر دو مقابل خیبر خرم آباد شد.

این بازی از ساعت 15 در استادیوم شهدای قدس همدان و در حضور نزدیک به 300 تماشاگر آغاز شد.
برای تیم شهرداری در این دیدار مازیار شعبانی، مجید شعبانی، پیمان احتظاظی، پیمان حشمتی، مرتضی کرمی، کاظم صالحی، مهدی زارعی، رضا کوهی، حسن مرادی، حسن ذوالفقاری و رضا بهرام پور به میدان رفتند. امین سوهانیان، آرمین طلایی و محمدامین ناصری بازیکنان تعویضی هادی گل‌محمدی در این بازی بودند.

امیرمراد کلاری، مسعود ستاری، فرزاد بهاری، مصطفی علی‌خانی، اسماعیل شهبازی، علی صدرا، سینا عارف‌نیا، محمد بیرانوند، مصطفی سلگی، مجتبی جادری و پژمان قرمزی 11 بازیکن خیبر در این بازی بودند. مهرداد خادمی در این بازی مصطفی بیات و جواد ابراهیمی را به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین کرد.

عباس خضلی قضاوت این بازی را بر عهده داشت که مجید سربندی و مهدی سیانی او را در امر قضاوت یاری کردند.

فرزاد بهاری از خیبر و پیمان احتظاظی از شهرداری در این بازی کارت زرد دریافت کردند.

در نیمه اول ابتدا علی صدرا از روی نقطه پنالتی تیم میهمان را پیش انداخت، اما مجید شعبانی مدافع پیش تاخته شهرداری بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه دوباره تیم خیبر با ضربه سر و توسط مسعود ستاری به گل رسید اما این پایان کار نبود و رضا بهرام‌پور قبل از پایان نیمه اول گل دوم میزبان را هم زد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

در نیمه دوم شهرداری برخلاف اینکه به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشت هیچ تلاشی برای گلزنی نکرد و تعویض‌های اشتباه هادی گل‌محمدی نیز کاری ازپیش نبرد.

مصطفی بیات بازیکن تعویضی خیبر گل سوم این تیم را هم وارد دروازه میزبان کرد تا شهرداری بعد از دو شکست و یک تساوی، این بار نیز شکست خانگی متحمل شود و 6 امتیازی باقی بماند.

نکته جالب اینکه گل اول این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و چهار گل بعدی با ضربه سر زده شد. هواداران شهرداری از عملکرد مازیار شعبانی گلر این تیم به شدت شاکی بودند و او را در دو گل این تیم مقصر اصلی تلقی کردند.

تیم شهرداری از چهار بازی قبلی خود سه شکست و یک تساوی به دست آورده است. یعنی این تیم در چهار هفته 11 امتیاز را از دست داده که آمار وحشتناکی است.

حال باید دید مسئولان شهرداری تصمیم جدیدی برای این تیم اتخاذ خواهند کرد یا خیر.

*باقرنیا با مساوی آغاز کرد

پاس دیگر نماینده همدان در لیگ دسته دوم امروز برابر کیمیافرایند قم در خانه حریف بدون گل متوقف شد. پاسی‌ها با این تساوی هشت امتیازی شدند و اگرچه وضعیت این تیم هم خیلی مناسب نیست اما به هر حال قهرمان آسیا کمی حال و روزش بهتر از شهرداری است.

این نخستین تجربه مربی‌گری مجید باقرنیا با پاس بود که با نتیجه تساوی به پایان رسید.

انتهای پیام / 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان