آخرین اخبار

26. مهر 1396 - 15:47   |   کد مطلب: 31057
دبیر هیات تیراندازی استان همدان از برگزاری نشست این هیات ورزشی با حضور رئیس فدراسیون خبر داد.

به گزارش رودآور؛ صالح فریدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی فردا همراه با وزیر ورزش و دیگر روسای فدراسیون‌های ورزشی به همدان سفر خواهند کرد، افزود: جلسه هم‌اندیشی هیات تیراندازی استان همدان صبح فردا با حضور دادگر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این نشست اعضای هیات تیراندازی استان و برخی از ورزشکاران حضور خواهند داشت و پیرامون آخرین وضعیت تیراندازی و مشکلات این رشته ورزشی با حضور علی دادگر صحبت خواهد شد.

دبیر هیات تیراندازی استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر و دسته یک بانوان و آقایان برای تعیین صدرنشینان رشته‌های تفنگ و تپانچه پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری دنبال می‌شود، اضافه کرد: این هفته و در لیگ برتر تیراندازی بانوان، پنج تیم هیات همدان، هیات قزوین، نزاجا، مقاومت و ثابت هدف آریا با یگدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: میزبانی این مسابقات را هیات قزوین بر عهده دارد و تیم مقاومت در استراحت به سر خواهد برد.

فریدی یادآور شد: تیم هیات همدان با بهره‌گیری از نفراتی چون مه‌لقا جام‌بزرگ، آرمینا صادقیان و زهرا بزرگی و با مربی‌گری منیژه کاظمی بخت زیادی برای کسب عنوان در ماده تفنگ رقاتبت‌های لیگ برتر بانوان دارد.

انتهای پیام /

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان