آخرین اخبار

2. آبان 1396 - 20:04   |   کد مطلب: 31146
هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال
پاس با باقرنیا برد و امیدوار شد
در هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال ایران، پاس به یک پیروزی شیرین دست یافت.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، در هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز تیم فوتبال پاس همدان در خانه با دو گل از سد خوشه‌طلایی ساوه گذشت و 11 امتیازی شد.

در این بازی که در استادیوم شهدای قدس همدان و از ساعت 15 برگزار شد، تیم پاس با دو گل سیدجمال معصومی و مصطفی نوبخت از سد تیم قعر جدولی خوشه طلایی ساوه گذشت و به وضعیت خود در جدول رده‌بندی گروه سوم لیگ دسته دوم سر و سامان داد.

آرمین رحیم‌زاده، مهدی رمضانزاده، اکبر گنجی، اصغر نصیری، غلامرضا داوودوند، رضا کاشفی، سعید حیدری، سیدمحمد ابوترابی، میثم زمانی، ابراهیم کوه‌افکن و مصطفی نوبخت بازیکنان فیکس پاس در این بازی بودند.

تیم پاس همدان با برتری مقابل خوشه‌طلایی ساوه 11 امتیازی شد و به رتبه پنجم جدول رده‌بندی گروه سوم لیگ 2 صعود کرد.

این نخستین تجربه مربی‌گری مجید باقرنیا با پاس بود که با یک پیروزی شیرین پایان یافت، او بعد از این بازی گفت: این برد محصول یک کار تیمی بود؛ به هماهنگی تاکتیکی بیشتری نیاز داریم و با توجه به شرایط بازی تعویض‌ها را انجام دادیم.

باقرنیا با بیان اینکه در نیم فصل، نقل و انتقالات زیادی داریم. گفت: ضمن اینکه تازه اول راه هستیم و مسیر سختی پیش رو داریم.

پاس هفته بعد و در دشوارترین آزمون نیم فصل نخست در امیدیه به مصاف تیم صدرنشین نفت خواهد رفت؛ شهرداری، دیگر نماینده همدان در لیگ دسته دوم عصر امروز در اصفهان برابر گیتی‌پسند بدون گل متوقف شد.

انتهای پیام / 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان