آخرین اخبار

3. آبان 1396 - 6:35   |   کد مطلب: 31169
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان مطرح كرد
تزريق 100 عدد واكسن مننژيت به زائران اربعين در همدان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از تزريق 100 عدد واكسن مننژيت به زائران اربعين در همدان خبر داد.

به گزارش رودآور؛ بهروز کارخانه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات انجام شده با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین و آغاز سفرهای زائران حسینی، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان همدان برنامه‌هایی در راستای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی اجرا خواهد کرد.

وی با اشاره به طرح واکسیناسیون زائران اربعین حسینی گفت: سال گذشته با توجه به عدم اعزام حجاج ایرانی به حج تمتع واکسن‌های تهیه شده در اختیار زائران عتبات عالیات قرار داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان بیان کرد: امسال با توجه به اعزام حجاج به حج تمتع و استفاده از واکسن‌ها برای حجاج، تعداد واکسن‌های باقیمانده محدود است.

وی با تأکید بر اینکه امسال تعداد محدود 100 عدد واکسن مننژیت برای ارائه به متقاضیان داریم، افزود: زائران اربعین حسینی دارای شرایط خاص از جمله افراد سالمند و افراد نیازمند به تزریق می‌توانند برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

کارخانه‌ای با بیان اینکه ارائه واکسن به زائران عتبات عالیات جزء برنامه‌های جمعیت هلال احمر نیست، تصریح کرد: در ارائه سایر خدمات به زائران اربعین حسینی در جمعیت هلال احمر مشکلی نداریم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات منظم به منظور هماهنگی در ارائه خدمات در ایام اربعین، ادامه داد: تا کنون دو جلسه کمیته امداد و نجات و تمام اعضای این کمیته نیز در کارگروه اربعین توجیه شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خاطرنشان کرد: دو نفر به عنوان نیروی اعزامی از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان به منظور ارائه خدمات در بخش درمان اضطراری در خاک عراق حضور خواهند داشت؛ همدان معین استان کرمانشاه در ارائه امکانات و تجهیزات است.

وی در پایان خواستار رعایت بهداشت و نکات ایمنی از سوی زائران اربعین حسینی به منظور حفظ سلامت آنها شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان