آخرین اخبار

7. آبان 1396 - 15:20   |   کد مطلب: 31228
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با اجرای طرح ها مختلف اداره مبارزه با قاچاق کالا در سطح استان، در 24 ساعت گذشته 147 میلیون و 500 هزار تومان کالای قاچاق در استان کشف شد.

به گزارش رودآور؛ «سردار بخشعلی کامرانی» امروز در این باره گفت: با اجرای طرح های متنوع و به همت مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا سه دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق شناسایی و توقیف شدند.

وی اظهار اظهار کرد: قاچاقیان کالا، قصد قاچاق از شهرهای مرزی غرب به مقصد استان های مرکزی کشور را داشتند که خوشبختانه با پیگیری های لازم مأموران ما در این حوزه در 24 ساعت گذشته یک دستگاه خودروی کامیون بنز باری در محور صالح آباد شهرستان بهار توقیف شد.

 فرمانده انتظامی استان همدان افزود: از این خودرو ۱۱ هزار لیتر نفت گاز قاچاق به ارزش 17 میلیون و 500 هزار تومان کشف و ضبط و همچنین راننده دستگیر و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شد.

کامرانی صالح تصریح کرد: همچنین با هوشیاری نیروهای مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهاوند نیز یک دستگاه خودرو پژو که مشکوک به حمل کالای قاچاق بود توقیف شد که با بررسی های انجام شده ۱۱هزار و ۹۸۰ عدد مواد محترقه خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق در حدود 40 میلیون تومان بود، ادامه داد: در راستای مبارزه با دام قاچاق نیز مأموران ما در ایستگاه ایست و بازرسی شهید زارعی همدان توانستند محموله ۱۰۰ رأس دامی قاچاق به ارزش تقریبی 85 میلیون تومانی بدون مجوز و گواهی حمل از دامپزشکی را توقیف کنند.

زنگنه

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان