آخرین اخبار

9. آبان 1396 - 19:51   |   کد مطلب: 31267
تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد در نخستین بازی خود بعد از شکست در دربی پایتخت به یک پیروزی روحیه بخش دست یابد.

به گزارش رودآور به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وینفرد شفر در سومین تجربه حضورش در لیگ برتر با استقلال نخستین پیروزی را با این تیم به دست آورد. پیروزی استقلالی ها مقابل میهمان خود نفت تهران در حالی به دست آمد که جابر انصاری با درخشش خیره کننده اش در این بازی نقش مهمی در ثبت این نتیجه داشت.

شاگردان شفر بعد از آن که یک نیمه را با تساوی صفر - صفر به پایان رساندند، در نیمه دوم بازی به مراتب بهتری را نسبت به حریف خود به نمایش گذاشتند و بارها تا باز کردن دروازه حریف پیش رفتند. در این دیدار برای اولین بار فرید محمدی زاده مدافع تیم نفت دروازه تیم خودی را باز کرد تا آبی پوشان برای اولین بار با شفر در لیگ برتر مقابل حریف خود پیش بیفتند. 

سپس جابر انصاری در دقیقه ۶۵ روی یک حرکت تاکتیکی و تیمی دومین گل آبی پوشان را به ثمر رساند تا خیال آبی پوشان تا حدودی بابت پیروزی در این بازی راحت باشد.

به گزارش مهر، در دقیقه ۹۰ بازی امید ابراهیمی با خطای مدافع نفت در محوطه هجده قدم سرنگون شد که داور اعلام ضربه پنالتی کرد. این ضربه را خود امید ابراهیمی زد و در حالی که توپ به وضوح از خط دروازه تیم نفت عبور کرد، داوران مسابقه این گل را نادیده گرفتند تا این بازی در نهایت با پیروزی دو بر صفر آبی پوشان به پایان برسد و شفر و شاگردانش نتوانستند اولین پیروزی سه بر صفر خود را کسب کنند. 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان