آخرین اخبار

11. آبان 1396 - 13:40   |   کد مطلب: 31295
معاون محیط انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با بیان اینکه کیفیت هوای همدان در شرایط هشدار قرار گرفته است، گفت: گروه های حساس از جمله زنان بارددار، کودکان، سالخوردگان و افرادی که دچار بیماری های ریوی و قلبی هستند، تا حد امکان از ورود به فضای باز خودداری کنند.

عادل عربی در گفتگو با خبرنگار رودآور؛ گفت: گرچه هنوز وضعیت آلودگی همدان به 24 ساعت نرسیده، اما با توجه به آخرین پایش‌ها تا ساعت 13 امروز وضعیت کیفی هوای همدان امروز در وضعیت هشدار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه انتظار می رود، با توجه به پیش بینی های انجام شده بارش باران در پیش داشته باشیم، اظهار کرد: این آلودگی با وجود وزش باد در نوسان است و انتظار می رود، اگر بارش در پیش داشته باشیم کاهش یابد.

معاون محیط انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست همدان افزود: در مجموع اگر همدان را به عنوانش شاخص استان از نظر میزان آلودگی هوا نظر بگیرم، هم اینک هوا در وضعیت هشدار است.

عربی تصریح کرد: تنها مجموع میزان آلودگی در ماه آبان سال جاری برابر با تمام هفت ماهه ابتدای سال بوده است و در این ماه حتی وضعیت هوای ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس داشتیم.

وی عنوان کرد: در پنج ماه اخیر بارندگی و رطوبت نداشتیم و این روزها با و اوج خشکی روبرو هستیم و از نظر مباحث زیست محیطی، طبیعی است که زمانی باد و خشکی و بارندگی نباشد، خاک خشک شده و مستعد فرسایش بادی شود و در نهایت دچار این وضعیت می شویم.

معاون محیط انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست همدان در ادامه گفت: گرچه وضعیت هشدار آلودگی هوا ثابت نیست، اما گروه های حساس از جمله زنان بارددار، کودکان، سالخوردگان و افرادی که دچار بیماری های ریوی و قلبی هستند باید مراقب باشند و تا حد امکان از ورود به فضای باز خودداری کنند.

عربی تصریح کرد: همچنین ورزشکاران و کوهنوردان هم از ورزش در چنین هوایی پرهیز کنند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان